RU  UA  EN

пятница, 19 апреля
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 41.90
НБУ:USD  39.35

Помочь Вооружённым Силам Украины! Ссылка для переводов

Створюючи спільні цінності: перший брифінг Nestlé в Україні

Новости компаний

Швейцарська компанія Nestlé S.А., світовий лідер в галузі раціонального харчування і здорового способу життя, визнаний світовий лідер з виробництва продуктів харчування і напоїв під час брифінгу в інформаційному агентстві «Уніан» повідомила про свою діяльність в Україні щодо Створення спільних цінностей. На брифінгу директор Nestlé в Україні та Молдові Ансгар Борнеманн та директор з персоналу Nestlé в Україні та Молдові Юрій Демкович розповіли про довгострокові проекти, які компанія реалізує на українському ринку, що мають покращити життя українського суспільства.

Ансгар Борнеманн: «Nestlé є невід’ємною частиною української спільноти. Ми усвідомлюємо вагу зобов'язань щодо суспільства. Україна зараз переживає тяжкі часи і ми вважаємо, що компанії можуть і мають виконувати зобов'язання зі сплати податків, бути відкритими і вести прозору діяльність для боротьби з корупцією та підвищення соціальних стандартів українців. Важливо передати наш досвід компаніям, що працюють на українському ринку». Він також підкреслив, що Nestlé розглядає роботу в Україні у довгостроковій перспективі, тому компанія активно впроваджує програми з охорони навколишнього середовища, енергозбереження, правильного харчування українців, а також реалізує освітні програми.

Юрій Демкович додав, що компанія активно залучає молодих фахівців для роботи, у тому числі активно сприяє працевлаштуванню студентів: «Nestlé ще у 2013 році вирішила розпочати довгострокову програму з працевлаштування молоді «Альянс заради молоді». Зобов'язання компанії на три роки – взяти на роботу в Європі двадцять тисяч молодих людей віком до 30 років – майже досягнуто. Nestlé в Україні впродовж двох років з моменту започаткування зробила значний внесок до загальної мети компанії, прийнявши на роботу 1 245 працівників віком до 30 років».

Створення спільних цінностей для компанії завжди має на меті отримання довготривалого результату, над яким Nestlé працює вже 150 років. Головною метою Nestlé є турбота про співробітників та споживачів – компанія пропонує якісні, корисні та смачні продукти харчування і напої, заохочуючи людей вести здоровий спосіб життя.

Ансгар Борнеманн розповів про освітню програму «Абетка харчування», яка існує в рамках глобального проекту «Nestlé здорові діти». На цю програму компанія планує витрати в два рази більше коштів, порівняно з минулим роком.

Торкнулися і питань щодо заходів по сприянню безпечному харчуванню, організації безпеки праці на підприємствах Nestlé в Україні та проекту «Господар +», на меті якого – сприяння розвитку сільської інфраструктури.

Головною метою проекту «Господар +» є виведення українського аграрного ринку на новий рівень: від виробництва сировини до постачання переробленої продукції, якість якої відповідатиме найвищим стандартам.

Ансгар Борнеманн: «Ми експортуємо продукцію високої якості до більш ніж 30 країн світу. Плануємо в подальшому розвивати наші експортні можливості, стати надійним постачальником як продукції Nestlé, так і сировини. У подальшому постачальники, які співпрацюють з Nestlé в Україні, матимуть можливість експортувати сировину підприємствам компанії за кордон». У межах проекту «Господар+» існує навчальна програма RISE (Response-Inducing Sustainability Evaluation), яка була розроблена у Бернському університеті прикладних наук та застосовувалась понад 2,500 фермерськими господарствами у 53 країнах. Досвід застосування RISE в інших країнах мав позитивний вплив на захист навколишнього середовища та став запорукою внесення системних змін у діяльність фермерських господарств. Nestlé має на меті забезпечити вивчення програми RISE українськими спеціалістами на базі Сумського університету та допомогти використати досвід господарств, де програму вже було успішно застосовано.

Довідка:

Nestlé – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Nestlé належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2015 році 88,8 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».

Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин, морозиво.

За подальшою інформацією прохання звертатися до

Євгенії Корольової,

Менеджера зі зв’язків з громадськістю

Nestlé в Україні та Молдові

тел. (044) 490 8000, (044) 496 1031

Нашли ошибку - выделите и нажмите Ctrl+Enter