РУС. | УКР.

суббота, 29 апреля
  • Лайм
НБУ:USD
  • НБУ:USD
  • НБУ:EUR
26.55

​«Альянс заради молоді»: підсумки трьох років в Україні

Новости компаний

У листопаді Nestlé в Україні провела брифінг «Альянсу заради молоді», на якому обговорювались результати співпраці у європейському проекті з працевлаштування молоді. На брифінгу також були присутні Заступник Міністра молоді та спорту України Олександр Ярема, Директор Nestlé в Україні та Молдові Ансгар Борнеманн, голова правління центру «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» Марина Саприкіна, партнери і постачальники Nestlé в Україні - ПАТ «Укрпластик», спеціалізоване трейд-маркетингове агентство «Імпакто», ТОВ «Персонал-консалтинг», ТОВ «Метро Кеш енд Кері Україна» та інші.

Директор Nestlé в Україні та Молдові Ансгар Борнеманн звернувся до учасників брифінгу: «Велика честь бачити вас частиною ініціативи з працевлаштування молоді. Вже 150 років метою Nestlé є покращувати якість життя та робити внесок у здорове майбутнє. У межах нашої діяльності ми створюємо спільні цінності, а Ініціатива з працевлаштування молоді є однією з таких цінностей. Ми прагнемо створити для молоді у суспільстві рівні можливості, адже молоді люди – це наше майбутнє, ми маємо дати їм це майбутнє. Працювати разом для створення більшої кількості можливостей для стажування та навчання молодих людей, допомагаючи їм отримати свій перший професійний досвід, є нашим обов’язком. Все, що ми робимо, ми робимо у довгостроковій перспективі і впевнені, що бізнес-товариство, яке об’єдналось в «Альянс заради молоді», може допомогти молодим людям у досягненні бажаних мрій».

Багато молодих людей під впливом вибору батьків або оточення приймають рішення, де здобувати вищу освіту, але по закінченню не працюють за фахом або стають на біржу праці. Дуже часто це відбувається тому, що молода людина при виборі навчання не знала і не розуміла, яким чином розвиватиметься.

Бізнес відіграє важливу роль у розвитку кваліфікованої робочої сили та вирішенні питання безробіття, збільшуючи шанси молодих людей знайти свою першу роботу та допомагаючи у створенні можливостей для стажування, отримання профорієнтаційних навичок та знань, надаючи можливості вибору професії.

Заступник Міністра молоді та спорту України Олександр Ярема: «В пріоритетах молоді - реалізовувати себе саме в Україні. В Україні існує «Альянс заради молоді», ініціатива Nestlé, яка розрахована на роки вперед та навколо якої створюються об’єднання організацій, бізнес-партнерів, університетів та підприємств. Разом вони реалізують цілі та завдання, які стоять перед «Альянсом». Цілі дуже правильні та зрозумілі, важливі для українського суспільства і ще більш важливіші для української молоді».

Сьогодні працевлаштування молоді – це справжній виклик не лише для суспільства, а і для економіки. Щоб подолати європейську кризу безробіття в листопаді 2013 року Nestlé започаткувала ініціативу «Nestlé потрібна молодь». По всій Європі було створено близько 12 тисячі ініціатив для молодих людей, включно з 10 700 робочих місць та 5 800 професійних навчальних програм. Крім того, з 2014 року проведено більше ніж 2 800 заходів по підготовці до роботи.

В Україні у рамках програми «Альянс заради молоді» Nestlé працевлаштувала 1 890 молодих людей віком до 30 років та надала можливість набути професійні навички 633 практикантам та стажерам у головному офісі та на підприємствах компанії. Щороку студенти та випускники ВУЗів мають можливість отримати досвід роботи на підприємствах та в офісах компанії під час літніх канікул або без відриву від навчання. Окрім того, випускникам компанія пропонує пройти річну програму стажування, яка підвищить рівень кваліфікації та підготує майбутніх працівників до самостійної роботи.

Про Ініціативу з працевлаштування молоді

Європейська ініціатива Nestlé з працевлаштування молоді була запроваджена наприкінці 2013 року. Метою цієї програми, єдиної у своєму роді, є допомога молодим людям віком до 30 років по всій Європі у працевлаштуванні та професійній підготовці.

«Альянс заради молоді» – це група майже з 200 компаній партнерів та постачальників Nestlé у Європі, включно з Україною, заснована, щоб допомогти молоді у питаннях працевлаштування. Він став першим загальноєвропейським бізнес-орієнтованим рухом, метою якого є допомога молодим людям приготуватися до занурення у професійне ділове суспільство та збільшити шанси у здоланні конкурентів на ринку вакансій. З самого початку компанії взяли на себе зобов'язання створити понад 100 тисяч робочих місць для молоді в найближчі роки. Вони також закликають своїх робітників допомагати молоді у підготовці до роботи, надаючи професійні поради щодо проходження інтерв'ю, написання резюме та інших важливих для працевлаштування аспектів. У контексті складних економічних умов «Альянс заради молоді» прагне працювати пліч-о-пліч з політиками та освітянами для стимулювання працевлаштування та створення робочих місць.

Довідка:

Nestlé – найбільший виробник продуктів харчування у світі, що працює на засадах раціонального харчування та здорового способу життя. Штат компанії налічує 280 тисяч працівників. Nestlé належать 449 заводів у 83 країнах. Річний обсяг продажів Nestlé у світі сягнув у 2015 році 88,8 млрд. швейцарських фраків. Продукція Nestlé представлена на ринках напоїв, кондитерських виробів, кулінарних продуктів, дитячого і спеціального харчування, заморожених продуктів, морозива, готових сніданків, мінеральної та столової води, а також кормів для домашніх тварин. Крім виробництва продуктів харчування, Nestlé володіє акціями підприємств парфюмерно-косметичної і фармацевтичної промисловості.

Nestlé розпочала свою діяльність в Україні у 1994 році з відкриття представництва. З тих пір компанія просуває такі міжнародні бренди, як NESCAFÉ, Nesquik, Nuts, Friskies, KitKat та ін. У 1998 році Nestlé S.A. придбала контрольний пакет акцій ЗАТ «Львівська кондитерська фабрика «Світоч». У травні 2003 року у Києві засновано ТОВ «Нестле Україна». У кінці 2003 року Nestlé S.A. придбала 100% акцій підприємства «Волиньхолдінг» (ТМ «Торчин»). В 2010 році Nestlé S.A. придбала ТОВ «Техноком», виробника продуктів швидкого приготування під ТМ «Мівіна».

Бізнес Nestlé в Україні представлений наступними напрямами: кава та напої, кондитерські вироби, кулінарія (холодні соуси, приправи, супи), продукти швидкого приготування, дитяче та спеціальне харчування, готові сніданки, корма для домашніх тварин.

Цього року компанія Nestlé S.A. відзначає 150-річчя.

Нашли ошибку - выделите и нажмите Ctrl+Enter