РУС. | УКР.

понедельник, 24 июля
  • Лайм
НБУ:USD
  • НБУ:USD
  • НБУ:EUR
25.93

​«Хюндай Мотор Україна» презентувала результати соціального проекту «H-road»

Новости компаний

У середу, 1 лютого, офіційний дистриб’ютор автомобілів Hyundai в Україні, компанія «Хюндай Мотор Україна», провів брифінг, на якому підбили підсумки першого етапу соціального проекту H-Road.

H-Road – соціальний проект «Хюндай Мотор Україна», що має на меті ще раз привернути увагу до питання особистої відповідальності за кермом та культури водіння. Вміння концентруватися, контролювати і помічати небезпеку робить наші дороги безпечнішими і зменшує кількість фатальних випадків за кермом.

Комерційний директор компанії «Хюндай Мотор Україна» Геннадій Четверухін розповів, що важливою частиною проекту H-Road є його благодійна складова, а саме – забезпечення безкоштовного навчання дітей-сиріт новим навичкам у різних професійних сферах. «Усього за час проекту було зібрано 135 000 грн., які були передані благодійному фонду «Благомай». Для участі в проекті було обрано 35 дітей-сиріт, які вже у лютому почнуть опановувати такі напрямки: Web програмування, візаж, водійська майстерність, туристичний бізнес, тощо», – підкреслив він. - «Дітям була надана можливість самостійно обрати бажаний напрямок навчання».

За підтримки партнера проекту, служби викликів авто Uklon, «Хюндай Мотор Україна» провела акцію H-Road Taxi, присвячену Дню Святого Миколая. З 12 по 19 грудня на замовлення в додатку Uklon зі спеціальним хештегом #hroad, курсувало H-Road Taxi. Також на один день водіями таксі стали Віктор Бронюк, соліст гурту «Тік», та Аревік Арзуманова, засновниця сімейного фестивалю #МАМАCЛЕТ. Особливе авто Hyundai відправлялося за адресами, а усіх пасажирів чекали приємні подарунки.

«Для всіх бажаючих H-Road Taxi стало можливістю зробити добру справу, адже кошти з цих поїздок підуть на оплату навчання дітей, які цього особливо потребують. Адже дуже часто талановиті діти не мають можливості отримати профільне навчання. Проект H-Road надає таку можливість тим дітям, які цього прагнуть», - зауважив Тарас Лопачак, директор з маркетингу «Хюндай Мотор Україна».

Кожний українець мав змогу приєднатися до проекту «H-road», придбавши особливі стікери «Супергерої на дорозі», дизайн яких розроблений постачальником щастя №1 – відомим українським брендом GAPCHINSKA™.

Нашли ошибку - выделите и нажмите Ctrl+Enter