Fashion і сталий розвиток
7 важливих ініціатив модного бренду Burberry
Дотримання ESG-принципів і цілей сталого розвитку - це прерогатива не тільки великих промислових корпорацій. Світові модні бренди також підхоплюють ідею і втілюють важливі соціальні та екологічні ініціативи. "Зелені колекції", гендерна рівність, інклюзія в підході до підбору кадрів - основні тенденції серед провідних модних брендів в світі.

Ми ж вирішили вивчити досвід одного з таких модних брендів - Burberry. Цікавий він різноманітністю соціальних і екологічних ініціатив, які втілює. А також тим, що більшість цих ініціатив не тільки покликані задовольняти загальнолюдські потреби, а й спрямовані на поліпшення світу моди.

Отже, що роблять в Burberry для світу, і що від цього мають.
ВИПУСКАЮТЬ ЕКОЛОГІЧНІ КОЛЕКЦІЇ
У 2020 році в День Землі Burberry заявив про створення екологічної колекції одягу. Всі вироби весняно-літньої колекції зробили з перероблених матеріалів.

"Від легкої верхнього одягу до сумок з фірмовим логотипом - вироби з переробленого нейлону Econyl, які створюються з турботою про нашу планету", - відзначали представники бренду.

Як матеріали використовували старі рибальські мережі, клаптики тканин і промисловий пластик. Основна вимога до матеріалу - він повинен бути використаний повторно. З такого матеріалу виготовляють окуляри, тренчі, парки і аксесуари.

Для виробництва інших предметів верхнього одягу використовують новий нейлон і поліестер. Новий нейлон отримують з поновлюваних джерел, наприклад, з касторової олії, а поліестер - з перероблених пластикових пляшок.
Всю еко-продукцію бренд позначає спеціальними ярликами фісташки кольору. Таким чином покупець може вибрати серед іншого саме екологічний елемент одягу або аксесуар. На ярлику міститься інформація про кількість органічних елементів або перероблених натуральних волокон в складі тканини, методи, що застосовуються виробником товару для нейтралізації вуглецевого сліду, або соціальні ініціативи підприємства - мінімальний розмір оплати праці працівників і програми по підтримці і поліпшенню добробуту персоналу.

За словами віце-президента Burberry з корпоративної відповідальності Пема Батті, таким чином бренд допомагає людям краще зрозуміти масштабність ініціатив компанії зі сталого розвитку.
ДОПОМАГАЮТЬ ТВАРИННИЦТВУ В АФГАНІСТАНІ
Фонд Burberry допомагає розвивати більш інклюзивну і стійку кашемірову промисловість в Афганістані. Для цього створили окрему п'ятирічну програму. Вона покликана допомогти виробникам тваринницької продукції якісно і ефективно вести бізнес по вирощуванню кашемірових кіз.

Навчання, ініційоване брендом, вже пройшли 47 000 осіб в Афганістані. Там вивчали методи ведення сільського господарства, давали підтримку у вирішенні ветеринарних проблем. Студенти навчальної програми також об'єднувалися в підприємницькі групи, щоб було легше вести бізнес.
Афганістан - третій найбільший виробник кашеміру в світі після Китаю та Монголії. За повідомленням бренду, 30% кіз в Афганістані вирощують саме для виготовлення кашеміру.

Щоб поліпшити якість і кількість отриманого кашемірового волокна, компанія Burberry побудувала новий розплідник, де вирощується 400 голів кашемірових кіз. А місцевим жителям передали елітних самців таких кіз.

Менеджери Burberry кажуть, що завдяки програмі виконують відразу шість цілей Сталого розвитку, затверджених ООН. Цілі спрямовані на подолання бідності, забезпечення загальнодоступної освіти, гендерної рівності та створення стійкого розвитку економіки.
ДОПОМАГАЮТЬ З ВАКЦИНАЦІЄЮ ВІД COVID-19
У розпал пандемії Covid-19, в квітні 2020 року, Burberry створив громадський фонд боротьби зі спалахом хвороби. Тоді почали збирати кошти для допомоги людям, постраждалим від пандемії. Пожертви робили працівники, партнери, клієнти та постачальники. На зібрані кошти купували засоби захисту і забезпечували екстрену допомогу тим, хто цього потребував.
Також фонд відгукнувся на заклик ЮНІСЕФ і приєднався до збору коштів на підтримку кампаній по вакцинації. Кошти йдуть на допомогу в доставці і зберіганні вакцин, а також для безпеки ін'єкцій при вакцинації в країнах з низьким рівнем життя.

За останній рік компанія Burberry також передала 160 000 одиниць засобів індивідуального захисту Національної служби охорони здоров'я Великобританії та благодійних проектів, пов'язаних з охороною здоров'я. Крім того, фінансово підтримували дослідження і розробку вакцини AstraZeneca / Oxford.
ЗБЕРІГАЮТЬ ЕНЕРГІЮ
68% електроенергії, яку споживають офіси, магазини і навіть складські приміщення бренду, проводиться поновлюваними джерелами енергії. Мета Burberry стати вуглецево-нейтральним брендом.

До 2022 року компанія поставила для себе амбітну мету - повністю відмовитися від електроенергії, яка виробляється не екологічним способом.

Крім того, Burberry має власний фонд, який підтримує проекти зі зменшення викидів вуглецю в своїй ланцюжку поставок. Постачальників навчають максимально зменшувати своє негативне екологічний вплив в процесі роботи.
МІНІМІЗУЮТЬ ВІДХОДИ
Зайву тканину, яка залишається після створення брендового одягу, Burberry передає іншому італійському бренду Progetto Quid. Це некомерційне модне об'єднання, яке дає можливість працевлаштуватися людям у важких життєвих обставинах, зокрема бездомним, алко- чи наркозалежних.
Також в Burberry запустили програму ReBurberry Fabric. Бренд передає залишки тканини студентам навчальних закладів, учням на fashion-спеціальностях. Таким чином бренд хоче підвищити якість освіти і залучити до навчання молодь із малозабезпечених сімей.

Burberry партнерів і з іншими відомими британськими брендами. Зокрема з Elvis & Kresse, який створює елітні аксесуари і предмети для будинку. Їм передають залишки шкіряних матеріалів.
ВІДМОВЛЯЮТЬСЯ ВІД ПЛАСТИКУ
Нещодавно компанія Burberry підписала глобальне зобов'язання по "Новій економіці пластмас" терміном до 2025 року.

"Ми повністю хочемо виключити непотрібну одноразовий пластиковий упаковку", - заявили в Burberry.

За оцінками авторів ініціативи New Plastics Economy, виробництво пластмас за 50 років зросла у 20 разів: з 15 млн тонн в 1964 році до 311 млн тонн в 2014 році. А за наступні 20 років очікується збільшення кількості пластику ще вдвічі.
Найбільшим "злом" в "Новій економіці пластмас" вважають саме пластикову упаковку. Вона становить 26% від загального обсягу пластика. Причому використовують її в світі не практично - після першого ж використання її викидають. Пластикові відходи, які не вдається переробити, завдають шкоди світу, за даними екологів, на 80-120 млрд доларів щорічно.
ДОПОМАГАЮТЬ МОЛОДІЖНИМ ОРГАНІЗАЦІЯМ
З початком цього модного сезону компанія Burberry почала допомагати молодіжним благодійним організаціям. Для талановитої молоді збирають кошти на розвиток таланту і навчання. Для цього запустили флешмоб в TikTok #DanceAndDonate. Учасникам пропонують повторити танцювальний ролик і пожертвувати кошти в один з благодійних фондів.

У Лондоні Burberry співпрацює з об'єднанням London Youth. Воно охоплює понад 600 громадських молодіжних організацій. П'ятнадцять молодіжних центрів, спільно відібраних Burberry і London Youth, отримують гранти на реалізацію своїх програм для підтримки найбільш проблемних груп населення Лондона.
У США Burberry підтримує роботу некомерційної організації Wide Rainbow. Вона допомагає жителям США з обмеженими фінансовими можливостями отримати художню освіту. Для молоді в цих спільнотах Вurberry передає матеріали для малювання, забезпечує можливість вчитися музиці, а також доставку їжі і кошти на створення художніх творів для прикраси шкіл і притулків в Нью-Йорку і Лос-Анджелесі.

Крім того, бренд співпрацює з відомим молодим футболістом Маркусом Рашфорд. Разом вони допомагають манчестерским молодіжним клубам Norbrook Youth Club і Woodhouse Park Lifestyle Centre, які зіграли вирішальну роль в житті Рашфорд. Волонтери обох клубів об'єднують свої зусилля, щоб допомагати благодійним організаціям в районі Уітеншоу, де вони розташовуються, та де виріс Рашфорд.
Загалом, ініціативи Burberry підтримують сотні тисяч людей по всьому світу, і це хороший приклад для компаній, які не є великими корпораціями, але методично дотримуються принципів сталого розвитку.
Автор: Артур Пріхно
Дизайн: Анастасія Гребеннікова

Фото: facebook.com/Burberry і pixabay.com
© Апостроф, 2021
Made on
Tilda