Грента Тунберг стала героїнею вересневого номера журналу Vogue Скандинавія, головним редактором якого зовсім недавно призначили модель у хіджабі.
18-річна активістка знялася для обкладинки в компанії чарівного поні і розповіла про вплив модних брендів на клімат.
"Грета Тунберг - голос покоління. За останні три роки шведська школярка стала найбільш впізнанним активістом у світі, закликаючи світових лідерів зупинити кліматичну кризу. З огляду на нашу любов до природи, ми не могли вигадати нікого, хто краще підходив би для дебютної обкладинки Vogue Скандинавія", - пояснила редакція вибір героїні.
Сама Тунберг зовсім не дбає про тренди, про що розповіла в інтерв'ю. "Останнього разу я купувала щось із одягу 3 роки тому, і він був старий. Я просто позичаю речі у знайомих", - заявила дівчина.
У Twitter активістка продовжила свою думку про згубний вплив швидкої моди.
"Індустрія моди робить величезний внесок у надзвичайну кліматичну і екологічну ситуацію, не кажучи вже про її вплив на незліченну кількість робочих, які експлуатуються по всьому світу, щоб деякі могли насолоджуватися швидкою одноразовою модою, - написала Тунберг. - Створюється враження, ніби індустрія моди починає брати на себе відповідальність, витрачаючи фантастичні суми на кампанії, що зображують себе як "сталі", "етичні", "зелені", "кліматично нейтральні" або "справедливі". Але давайте з'ясуємо: це майже завжди дезінформація, яка розповсюджується з метою створення "зеленого" іміджу. Ви не можете масово виробляти моду або споживати "стало". Це одна з багатьох причин, чому нам потрібна зміна системи".
- Раніше Моніка Беллуччі вперше знялася для обкладинки Vogue разом із донькою, і всі в захваті від Деви Кассель. 16-річна модель успадкувала від батьків яскраву зовнішність і артистизм.
Найцікавіші історії та новини дня тепер в Telegram! Підписуйтесь на канал theLime і дізнавайтеся про них швидше.