У соцмережах поскаржилися на недоречну рекламу, яка спекулює на українській армії. Фітнес-блогерка з ніком kate_kalchuk у Instagram запустила марафон схуднення, який назвала "ЗСУ - Знежирені Сили України".
Користувачів мережі обурила не лише абревіатура, а й фотографії у військовій формі. Сама дівчина не знаходиться в армії. На коментарі критиків вона відповіла, що поцікавилася допустимістю такої реклами у військових, і вони не заперечували.
"Проект показує, що кожен з нас воїн, у кожного з нас є своя зброя та свій фронт, на якому ми боремося і працюємо. Мій фронт - це спорт, - пояснила вона. - Завдяки спорту я можу допомагати військовим та наблизити перемогу, саме на це марафон і націлений. І ніяк не на зневагу. Частина отриманих коштів йде на підтримку ЗСУ".
Читайте також: Він так собі уявляє: Дантес прокоментував пісню Потапа про волонтерів, яка обурила мережу.
Велика кількість критики змусила блогерку закрити свою сторінку в Instagram. Користувачі мережі, втім, продовжили обговорювати проблему, яка проявляється все частіше: представники бізнесу в гонитві за комерційним успіхом не гидують експлуатувати тему війни та патріотизму.
- Раніше шароварщину у шоу-бізнесі розкритикувала співачка-бандуристка Марина Круть. Вона висловилася про тих, хто співає "байрактарні" псевдопатріотичні пісні.