Бренд Mashsh, створений співзасновницями "Фонду Маша" Машею Єфросиніною та Ксаною Нечипоренко, припиняє своє існування. Про закриття марки, яка спеціалізувалася на виготовленні комфортного домашнього одягу, повідомила телеведуча і громадська діячка.
На особистій сторінці в Instagram Єфросиніна зізналася, що це рішення було непростим, але для його ухвалення у неї є об'єктивні фактори.
Читайте також: "Дякую Меланії Трамп у шапці Бетмена за нагадування": Маша Єфросиніна показала свої кумедні фото.
"У мене важливе оголошення - бренд Mashsh після 5 років роботи припиняє своє існування. Ми з моєю партнеркою Ксаною прийняли рішення про закриття. Це було важко та боляче", - повідомила Марія.
"З 2019 року ми плекали його, ростили, вкладали душу, як у свою дитину. Вкладали багато коштів. Бо це було і залишається нашою мрією - створити бренд домашнього одягу, який робитиме життя вас, мого незрівнянного жіноцтва, комфортнішим і затишнішим", - додала вона.
Втім, Єфросиніна вимушена закрити бренд одягу, аби зосередиться на інших проєктах.
"Цього року я концентруватимуся на розвитку свого ютуб каналу, заходів для жінок, роботі в громадському секторі, бо бачу в цьому нагальну потребу для себе і для вас - моєї дорогої аудиторії. Цей рік, хоч я його і починаю з такої сумної звістки для себе та нашої команди, мій новий етап. Ви все самі скоро побачите", - повідомила вона.
Знаменитість додала, що попри те, що Mashsh приносив їй задоволення, людський ресурс обмежений, і часом доводиться вибирати і розставляти пріорітети особливо, коли справа стосується бізнесу.
Раніше ми писали, що Маша Єфросиніна показав свою старшу доньку, яка уникає публічності. Чим вразила 21-річна Нана Хромаєва.