Українська співачка Настя Каменських, яка підіпсувала собі репутацію виконанням російських пісень та крінжовими заявами про мову, більше не співпрацюватиме із ювелірним брендом "Золотий Вік". Компанія більше не захотіла, аби Настя була їхнім обличчям.

На сторінці "Золотого Віку" в Instagram про це оприлюднили інформацію, зазначивши, що ухвалили таке рішення "опираючись на цінності та принципи компанії".

Настя Каменських була обличчям бренда з 2021 рокуФото: Facebook

Настя Каменських рекламувала ювелірні прикраси протягом чотирьох років. Компанія не вдавалася в деталі, говорячи про своє останнє рішення. "Золотий Вік" викреслив усі згадки про Настю Каменських.

Читайте також: "Навіщо спотворювати наших співачок?": мережу обурило відео Потапа з ШІ-зображенням Полякової та Могилевської.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Ця подія трапилася одразу після того, як Настя мала низку концертів в США, де заявила, що мова, якою спілкуєшся, не має значення. Співачка виконала російськомовні пісні та спілкувалася з публікою мовою окупантів, керуючись популярним "какая разніца".

Настя поки що ніяк не відреагувала на рішення бренда "Золотий Вік" припинити з нею співпрацю.

Редакція "Музвар" у Telegram назвала останній крок компанії "прекрасною новиною".

Компанія планує розпочати нову історію, поки що не зазначивши, з ким співпрацюватиме надалі. Поки зберігається інтрига.

"Ми відкриваємо нову сторінку у комунікації з клієнтами, і наша команда вже працює над новою креативною концепцією. Ми готуємо ідеї, які поєднують емоції, почуття та натхнення, щоб наші клієнти відчули Золотий Вік по-новому", - пояснили ситуацію.

Реакція українцівФото: Скріншот

Підписники бурхливо відреагували на рішення "Золотого Віку", назвавши його правильним, адже під час війни такий вердикт є надважливим та говорить про наявність розуму та принциповості.

  • "Бути українським брендом означає відчувати відповідальність! Дякуємо, що почули нас".
  • "Нарешті репутація в країні починає працювати. Це не може не радувати".
  • "Чудова новина! Це обличчя вже давно викликало глибоку відразу, а її поведінка тим паче! Дякую за швидку реакцію і сподіваюся, що банери з цією "співачкою" швидко приберуть".

Додамо, що компанії "Золотий Вік" вже понад 25 років. Ювелірний завод, який створили 1999 року, наразі є найбільшим виробником ювелірних прикрас в Україні.

Раніше ми писали, що Настя Каменських зі сцени емоційно звернулася до Потапа. Виконавиця пісні "Обіцяю" публічно зізналася йому в коханні під час одного з концертів.

Цікаві новини для вас: