Учасниця популярного k-pop гурту BLACKPINK Лаліса Манобан, відома як Ліса, з'явилася у сукні-лотосі від українського бренду Lever Couture.

Про це бренд повідомив у соцмережах.

Читайте також: Памела Андерсон підкорила Нью-Йорк у вбранні українського бренду.

Lisa в сукні-лотосі від Lever CoutureФото: instagram.com/lever_couture

Ліса обрала для свого першого виходу на премію "Еммі" сукню від українського бренду Lever Couture, заснованого дизайнеркою з Одеси Лесею Верлінг’єрі.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

Ліса з’явилася у ніжно-рожевій сукні з відкритими плечима, яка складалася з численних смужок тюлю. Вбрання було доповнене довгим шлейфом і розрізом до стегна з лівого боку. У соцмережах саме цей образ викликав найбільше захоплення, співачку порівнювали з принцесою.

Лаліса в Lever CoutureФото: instagram.com/lalalalisa_m

Ліса доповнила вбрання діамантовими кольє і браслетом, а також блискучими ніжно-рожевими туфлями.

Lever Couture

Бренд Lever Couture вже давно здобув міжнародне визнання завдяки своїм унікальним кутюрним виробам, які поєднують футуристичні силуети та легкість матеріалів. Кожна сукня відшивається в ательє в Лос-Анджелесі.

Lever Couture носили Леді Гага, Міла Йовович, Аня-Тейлор Джой та інші знаменитості світового рівня.

Леді Гага в образі від Lever Couture в кліпі "Hold my hand"Фото: instagram.com/lever_couture

Хто така Lisa

Ліса — наймолодша учасниця BLACKPINK, яка виросла в Таїланді та з юних років почала навчатися в Південній Кореї, щоб реалізувати себе у k-pop індустрії. Вона прославилася завдяки своєму унікальному танцювальному стилю, харизмі та сольним проєктам.

Її дебютний сингл "Lalisa" побив рекорди переглядів на YouTube, а сама артистка вважається однією з найвпливовіших жінок в Азії. У світі моди Ліса співпрацює з провідними брендами та є амбасадоркою відомих будинків, що підтверджує її статус ікони стилю. Також реперка знялася в третьому сезоні серіалу HBO "Білий лотос" (знятий у Таїланді).

LisaФото: instagram.com/lalalalisa_m

Гурт BLACKPINK, до складу якого входять Ліса, Дженні, Джису та Розе, є одним із найуспішніших k-pop колективів у світі. Він відомий своїми яскравими виступами, поєднанням поп-музики з елементами хіп-хопу та EDM, а також масштабними світовими турами. BLACKPINK став першим жіночим k-pop гуртом, який виступив на фестивалі Coachella, а їхні кліпи регулярно набирають сотні мільйонів переглядів.

BLACKPINKФото:instagram.com/blackpinkofficial

Гурт давно вийшов за межі корейської сцени й став глобальним явищем. Дівчата активно співпрацюють з відомими артистами та брендами по всьому світу. Наприклад, ROSÉ випустила хітову пісню "APT." спільно з Bruno Mars.

Цікаві новини для вас: