Бренд Moncler представив нову рекламну кампанію Warmer Together ("Тепліше разом"), головними героями якої стали легендарні актори Аль Пачіно та Роберт Де Ніро.

Презентація відбулася 15 жовтня.

Це перша спільна рекламна робота двох легендарних акторів у межах одного проекту. На знімках Пачіно та Де Ніро позують у пуховиках Moncler, спілкуючись у невимушеній атмосфері.

Читайте також: До резонансної промови голлівудської зірки Де Ніро про лихі дії Трампа надали важливе пояснення.

Аль Пачіно та Роберт Де Ніро в кампейні "Тепліше разом" від MonclerФото: Moncler

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Справжнє тепло живе в моментах, які ми розділяємо. На честь любові, поваги та справжнього людського зв'язку, що лежать в основі Moncler, легендарні друзі Аль Пачіно та Роберт Де Ніро об'єднуються, зображені Платоном, щоб втілити позачасовий дух тепла", - коментують в анонсі кампейну.

Друзі вже неодноразово з’являлися разом на екрані — у стрічках "Хрещений батько 2", "Сутичка", "Ірландець" та "Право на вбивство". Їх поєднує понад пів століття дружби, що й стало головною темою кампанії.

"Через дружбу Аль Пачіно та Роберта Де Ніро ми хочемо передати послання близькості, людяності та підтримки — цінностей, які роблять нас сильнішими", — зазначив генеральний директор Moncler Ремо Руффіні.

Нагадаємо, що Європейська Комісія наклала штраф у розмірі 157 мільйонів євро на відомі модні бренди — Gucci, Chloé та Loewe — за порушення правил конкуренції Європейського Союзу.

Фото: Moncler

"Дружба — це найцінніше, що може бути. Є люди, з якими ти ділиш життя без слів, із природним розумінням і довірою. Це і є суть життя", — поділився думками у кампейні Аль Пачіно.

Роберт Де Ніро у рекламному ролику висловив думку, яка стала головним меседжем кампанії: "Тепло ніколи не було про зовнішнє. Воно завжди про те, що всередині".

Фото: Moncler

Саундтреком кампанії стала композиція "Lean on Me" (Покладися на мене) Білла Візерса у виконанні амбасадора бренду Тобі Нвігве. У Moncler зазначили, що саме ця пісня найкраще передає головну ідею кампанії — підтримку, єдність і солідарність у непрості часи.

Щодо самої колекції, фокус зроблено на двох ключових моделях. Одна з них — легендарна куртка Maya 70, короткий пуховик прямого крою зі стьобаною фактурою boudin. Модель має нагрудну кишеню на кнопці з фетровою емблемою Moncler і виготовлена з м’якого, але водночас міцного нейлону, що робить її ідеальною для повсякденного носіння.

Фото: Moncler

Друга модель — новинка колекції осінь-зима 2025 під назвою Bretagne. Це укорочена парка з капюшоном, виконана зі стьобаного нейлону, стійкого до вітру та вологи. Дизайн передбачає п’ять зовнішніх кишень, а також регульовані манжети й капюшон, що забезпечують комфорт і захист у холодну пору року.

Раніше ми розповідали, що Меган Маркл двічі з'явилася на публіці у сережках українського бренду.

Цікаві новини для вас: