У Київському університеті культури відзначили 30-річчя легендарного PR-проєкту "Співаючий ректор як технологія", який став проривом у популяризації вишу та непересічною подією в культурному житті України.
Про це написав Михайло Поплавський на своїй сторінці в Instagram.
Для Поплавського цей шлях був позначений і перемогами, і поразками, а масштабні проєкти поєднувалися як з успіхом, так і з критикою. Сьогодні Поплавський пишається університетом, заради якого ризикував, приймаючи неординарні рішення, але йшов вперед з вірою в успіх своєї справи. За допомогою PR-проєкту "Співаючий ректор як технологія" і "теорії стресу" він досяг особистого успіху і визнання університету культури.
Автор креативних ідей та інноваційних рішень, ректор Університету культури наважився на нестандартний крок — вийшов на сцену з піснею "Юний орел" у Будинку культури "Арсенал"(1995). Так почався новий етап його діяльності, що поєднав шоубізнес та освіту. За словами Поплавського, саме "теорія стресу" стала основою стратегії: несприйняття і критика з боку суспільства лише підсилювали впізнаваність вишу.
"25-м кадром я увійшов у масову підсвідомість. Чим більше мене критикували, тим більше людей дізнавалося про інститут культури. Критика – це найкраща реклама", — наголосив Поплавський.
Результатом PR-стратегії стали освітні реформи: нові спеціальності, оновлений професорсько-викладацький склад і сучасні методики навчання. У 1997 році інститут отримав статус університету, а вже у 1999-му став національним. Сьогодні КНУКіМ займає перше місце серед культурно-мистецьких вишів України за рейтингом "Топ-10 мистецьких закладів освіти".
За три десятиліття командою університету було реалізовано десятки масштабних національних проєктів – дитячий телевізійний конкурс "Крок до зірок" (1997), телевізійний конкурс "Наша пісня" (2004), телевізійна програма "Шеф-кухар країни" (2010), Шевченківський вечір "Ми діти твої, Україно!" (2013), концертна програма "Мамо, вічна і кохана!" (2013), Національна музична премія "Українська пісня року" (2016) та інші.
Ще одним важливим проєктом для Михайла Поплавського став унікальний на той час для нашої країни телемарафон "Пісня об’єднує нас!", який в 2012 році увійшов до Книги світових рекордів Гіннеса. Ці 110 годин 3 хвилини 27 секунд безперервного звучання української пісні прославили Україну на весь світ у категорії "Найтриваліший музичний телевізійний марафон національної пісні у прямому ефірі". Музичну перемогу нашої держави спостерігали на всіх континентах, а повідомлення про рекорд України стало топновиною провідних телеканалів та інформагентств світу.
На сьогодні PR-проєкту "Співаючий ректор як технологія" залишається унікальним феноменом українського шоубізнесу та PR, що поєднав особистий бренд із розкруткою університету. В його рамках за 30 років світ побачили понад 100 пісень, 64 кліпи, 49 фільмів та понад 60 книг побачили світ, які пронизані національним духом та любовʼю до України.
Михайло Поплавський відзначив 30-річний ювілей проєкту випуском нового музичного альбому "Золоті хіти", до якого увійшли найкращі композиції виконавця українських пісень.
"Ми готуємось відновити національні проєкти — Національна музична премія "Українська пісня року", телевізійний дитячий конкурс "Крок до зірок" отримають нове дихання і відкриють двері новим виконавцям і молодим талантам України. Мрію, щоб в Україні було модно бути українцем, говорити українською і вчитися в українських університетах", — каже Михайло Поплавський, і неодмінно додає своє улюблене кредо: "Любіть українське, підтримуйте українське, створюйте українське! Тримаймо разом українську хвилю!".