У Київському університеті культури відзначили 30-річчя легендарного PR-проєкту "Співаючий ректор як технологія", який став проривом у популяризації вишу та непересічною подією в культурному житті України.

Про це написав Михайло Поплавський на своїй сторінці в Instagram.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Для Поплавського цей шлях був позначений і перемогами, і поразками, а масштабні проєкти поєднувалися як з успіхом, так і з критикою. Сьогодні Поплавський пишається університетом, заради якого ризикував, приймаючи неординарні рішення, але йшов вперед з вірою в успіх своєї справи. За допомогою PR-проєкту "Співаючий ректор як технологія" і "теорії стресу" він досяг особистого успіху і визнання університету культури.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Автор креативних ідей та інноваційних рішень, ректор Університету культури наважився на нестандартний крок — вийшов на сцену з піснею "Юний орел" у Будинку культури "Арсенал"(1995). Так почався новий етап його діяльності, що поєднав шоубізнес та освіту. За словами Поплавського, саме "теорія стресу" стала основою стратегії: несприйняття і критика з боку суспільства лише підсилювали впізнаваність вишу.

"25-м кадром я увійшов у масову підсвідомість. Чим більше мене критикували, тим більше людей дізнавалося про інститут культури. Критика – це найкраща реклама", — наголосив Поплавський.

Результатом PR-стратегії стали освітні реформи: нові спеціальності, оновлений професорсько-викладацький склад і сучасні методики навчання. У 1997 році інститут отримав статус університету, а вже у 1999-му став національним. Сьогодні КНУКіМ займає перше місце серед культурно-мистецьких вишів України за рейтингом "Топ-10 мистецьких закладів освіти".

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

За три десятиліття командою університету було реалізовано десятки масштабних національних проєктів – дитячий телевізійний конкурс "Крок до зірок" (1997), телевізійний конкурс "Наша пісня" (2004), телевізійна програма "Шеф-кухар країни" (2010), Шевченківський вечір "Ми діти твої, Україно!" (2013), концертна програма "Мамо, вічна і кохана!" (2013), Національна музична премія "Українська пісня року" (2016) та інші.

Ще одним важливим проєктом для Михайла Поплавського став унікальний на той час для нашої країни телемарафон "Пісня об’єднує нас!", який в 2012 році увійшов до Книги світових рекордів Гіннеса. Ці 110 годин 3 хвилини 27 секунд безперервного звучання української пісні прославили Україну на весь світ у категорії "Найтриваліший музичний телевізійний марафон національної пісні у прямому ефірі". Музичну перемогу нашої держави спостерігали на всіх континентах, а повідомлення про рекорд України стало топновиною провідних телеканалів та інформагентств світу.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

На сьогодні PR-проєкту "Співаючий ректор як технологія" залишається унікальним феноменом українського шоубізнесу та PR, що поєднав особистий бренд із розкруткою університету. В його рамках за 30 років світ побачили понад 100 пісень, 64 кліпи, 49 фільмів та понад 60 книг побачили світ, які пронизані національним духом та любовʼю до України.

Фото: Михайло Поплавський / Instagram

Михайло Поплавський відзначив 30-річний ювілей проєкту випуском нового музичного альбому "Золоті хіти", до якого увійшли найкращі композиції виконавця українських пісень.

"Ми готуємось відновити національні проєкти — Національна музична премія "Українська пісня року", телевізійний дитячий конкурс "Крок до зірок" отримають нове дихання і відкриють двері новим виконавцям і молодим талантам України. Мрію, щоб в Україні було модно бути українцем, говорити українською і вчитися в українських університетах", — каже Михайло Поплавський, і неодмінно додає своє улюблене кредо: "Любіть українське, підтримуйте українське, створюйте українське! Тримаймо разом українську хвилю!".