RU  UA

Пʼятниця, 29 березня
  • НБУ:USD 38.85
  • НБУ:EUR 42.05
НБУ:USD  38.85
Транспорт та зв'язок

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

29 березня

28 березня

27 березня

26 березня

Всі новини

​Соцмережі занепокоєні планами "Укрзалізниці" по запуску поїздів до окупованого Донбасу

Кабмін прийняв стратегію "Укрзалізниці" до 2023 року. Документ поки не опублікований, однак, як вдалося дізнатися журналістам, стратегія розглядає можливість відновлення припиненого в березні 2017 року з/д сполучення з окупованою частиною Донецькою і Луганською областей.

Про це повідомляє LIGA.net.

У документі вказується, що якщо заборону буде скасовано, обсяг перевезення вугілля в Донецькому та Луганському регіони в 2021 році складе 40% (від показників 2016 року), залізної руди - 30%, чорних металів - 15%. До 2030 року обсяги перевезень збільшаться вдвічі.

Крім цього, стратегія описує два сценарії розвитку залізниці: оптимістичний і реалістичний (базовий) з поправкою, що до 2022 року приватним компаніям не буде відкритий доступ до залізничної інфраструктури.

Згідно з базовим сценарієм в 2019 році перевезення вантажів по з/д скоротиться з 322,37 млн т до 322 року 06 млн т, а до 2023 року збільшиться до 343,2 млн т.

Згідно з оптимістичним сценарієм, показників 2023 року компанія досягне вже в 2019-му.

Серед лідерів по видах вантажів у 2030 році за оптимістичним сценарієм: 118,8 млн т (25% ринку) - залізна руда; 115,6 млн т (24%) - мінбудматеріали; 61,2 млн т (13%) - зерно.

ТОП-3 лідера за видами вантажу в 2030 за базовим сценарієм: 80,7 млн т (23% ринку) - залізна руда; 74,3 млн т (21%) - мінбудматеріали; 52,8 млн т (15%) - зерно.

Також, стратегія визначає політику компанії на кілька років вперед - від організації перевезень і оновлення парку до рівня зарплат співробітників і безпеки руху. Для її виконання додатково будуть розробляти безліч законів, постанов і наказів.

Окрема увага приділяється проблемам корупції на з/д. Вказується, що антикорупційними процесами буде керувати спеціально створений комплаенс-офіс.

Досягнення до 2023 року всіх цілей, визначених стратегією, виписані в документі окремим пунктом. Правління повинно раз на півроку публічно звітувати про те, як проходить реалізація.

Як повідомляв "Апостроф. Економіка", керівництво" Укрзалізниці "створило чергову нездійсненне Стратегію, вважає глава Асоціації власників вагонів Олександр Криворучко. На його думку, кожен раз нове керівництво "Укрзалізниці" пише нову Стратегію, але забуває про головне - необхідність її реалізації.