RU  UA  EN

Четвер, 2 травня
  • НБУ:USD 39.30
  • НБУ:EUR 41.95
НБУ:USD  39.30
Бізнес

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

2 травня

1 травня

Всі новини

Розв'язку на Дарницькому мосту мають закінчити до кінця 2022 року - ЗМІ

Нову розв'язку на з'їзді з Дарницького моста на Дніпровську набережну в Києві планують добудувати до кінця 2022 року, роботи будуть вестися цілодобово і без вихідних.

Про це пише УНІАН з посиланням на підрядника проекту - українсько-німецьку компанію "Автострада".

Дарницький міст через Дніпро, який з'єднує райони Дарниці і Видубичі, почали будувати в 2004 році, він розрахований на потік в 182 пари поїздів і близько 35 тис авто на добу. Останні роботи на мосту проводилися в 2011, були введені в експлуатацію автомобільні з'їзди. Протягом 10 років міст по документам залишається будмайданчиком. В 2021 проект включили в програму президента Зеленського "Велике будівництво" і координацію добудови на себе взяло Мінінфраструктури та "Укравтодор".

У тендері на будівництво розв'язки вартістю 1,15 млрд грн перемогла група компаній "Автострада", яка входить в холдинг MS Capital підприємця Максима Шкіля. Компанія є одним з лідерів дорожнього будівництва України.

"Автострада" працює в 11 регіонах України, штат працівників - понад 5500 осіб, понад 2500 одиниць техніки, 17 асфальтобетонних заводів і 30 баз. Мостобудування є одним з ключових напрямків в роботі компанії - тільки за минулий рік реалізували 50 мостобудівних об'єктів. Раніше "Автострада" стала переможцем на ще одному об'єкті - компанія буде будувати мостовий перехід через Дністер на українсько-молдовському кордоні, який дозволить завершити реконструкцію дороги Київ-Кишинів через Ямпіль".

Згідно з проектною документацією, компанія проведе інвентаризацію металоконструкцій, оскільки 10 років міст, а також "зачатки" з'їзду з нього ніхто не чіпав.

"Перелік робіт включає будівництво 4 споруд довжиною близько 1500 м і вагою понад 4000 тонн. Ширина нової автодорожньої розв'язки становитиме від 10 до майже 13 м. В рамках робіт буде побудовано 25 нових опор естакадних з'їздів з монолітного залізобетону, висота яких сягатиме 15 м. Покриття дорожнього полотна буде з двошарового асфальту товщиною 80 мм на попередньо покладену гідроізоляційну мембрану", - сказано в статті.

Паралельно триватиме проектування розв'язки, коригування геодезичних даних, отримання техумов для перенесення комунікацій для облаштування з'їздів на Дніпровську набережну. Роботи планують завершити протягом першого місяця. У ці терміни повинні бути підготовлені ділянки для початку будівельних робіт.

"З листопада поточного року, після проходження всіх погоджувальних і підготовчих етапів компанія планує почати будівництво опор заїзду на міст і другого з'їзду на набережну в бік моста Патона", - йдеться в матеріалі.

В "Автостраді" зазначають, що роботи на всіх ділянках йтимуть паралельно, в цілодобовому режимі без вихідних. Завершити будівництво розв'язки планується в грудні 2022 року.

"Однак все залежатиме від готовності Київміськадміністрації сприяти у вирішенні ряду інфраструктурних та логістичних завдань. Наприклад, необхідно буде частково перекрити частину вулиці Канальної, на якій є міські комунікації - їх потрібно буде переносити. Крім того, в радіусі майбутнього будівництва знаходиться"цвинтар" нелегальних МАФів, які теж потрібно кудись подіти. Якщо взаємодія буде ефективною, то заявлені терміни можуть бути навіть перевиконані", - резюмує автор.