За даними Державної екологічної інспекції, у мережах економ-сегменту фіксується найбільша кількість випадків виявлення неякісного палива.
Йдеться про мережі Мotto, SUNOIL, "Укрпетроль" та ін. пише видання "Гордон".
"Випадки виявлення неякісного палива переважно фіксуються в мережах економ-сегменту - Мotto, SUNOIL, "Укрпетроль", "Брент Ойл" та ін. Про це свідчать дані Державної екологічної інспекції (ГЕІ), надані enkorr. Невідповідність технічному регламенту за хімічними показниками як вміст сірки, детонаційна стійкість, об'ємна частка бензолу, масова частка кисню, об'ємна частка кисневмісних сполук та температура спалаху в закритому тиглі", - повідомляється у статті.
За даними Держекоінспекції, "в АЗС, що працюють під брендом Мotto було виявлено перевищення норми метанолу в 5 разів та об'ємної частки бензолу більше ніж у 2 рази, на АЗС SUNOIL у Дніпрі, також виявлено перевищення за об'ємною часткою бензолу (1,7 мг за норми 1) та масової частки кисню (7,1 мг при нормі 2,7 мг.). Крім того, були перевищені показники наявності кисневмісних сполук (метанол, прості ефіри)".
Як йдеться у матеріалі, у бензині "Укрпетроль", "у трьох випадках дослідження показало перевищення сірки - на станції в Бердичеві цей показник був перевищений в 11 разів і склав 117 мг. Було знайдено відхилення і в паливі АЗС мережі "Брент Ойл" - при нормі температури спалаху в закритому тиглі дизельного палива 55°, на одній з АЗС вона склала 27°, а на іншій - 50,5°. Також у ДП та бензинах цієї мережі було перевищено показники сірки та виявлено нестачу октанового числа у бензинах. Є проблеми і в інших мереж".
"Характерно, що всі зазначені мережі АЗС відносяться до так званих дискаунтерів, які торгують паливом за мінімальними цінами", - зазначається у статті.
Як повідомлялося раніше в дослідженні Інституту споживчих експертиз, "бензин A-95 на заправках БРСМ-нафта, МОТТО та BrentOil не відповідав ДСТУ через брак "октану" (БРСМ-нафта - 93,3 од., МОТТО - 92,4 од., BrentOil - 92,4 од.,)". Заправка бензином зі зниженим числом, як мінімум, збільшить витрату палива і зменшить потужність двигуна, а як максимум може призвести до поломки паливної апаратури.