RU  UA  EN

Четвер, 14 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.40
НБУ:USD  41.00
Бізнес

Новини

14 листопада

Всі новини

Іжа Малевича на сучасний лад на Ukrainian Gastro Show

новини компаній

В Києві пройшло Ukrainian Gastro Show – подія, яка вп'яте зібрала десятки найкращих шеф-кухарів країни, відомих рестораторів, українських виробників та фудблогерів.

Основна тема заходу - "Зв'язок". Її обрали, щоб зануритись у світ української гастрономічної культури та продемонструвати зв'язок їжі із нашою спадщиною, історією, суспільством і світом. Легендарні українські заклади, виробники та шеф-кухарі презентували своє бачення сучасної української кухні та поділились ідеями її розвитку.

"Через кухню ми досліджуємо українську історію та самоідентичність. Таким чином ми хочемо донести до всього світу нашу унікальність, особливість, і те, що ми українці", – говорить Андрій Скіп'ян – засновник та СЕО компанії Hoteliero.

Ukrainian Gastro Show об'єднало метрів вітчизняної смакової індустрії на одному майданчику для розвитку нашої гастро культури.

"Ми на пошуку свого шляху", – ділиться враженнями Євген Клопотенко - шеф-кухар, співзасновник гастрохолдингу "Інакші". – "Підтримувати українське обов'язково потрібно. Якщо зараз ми будемо підтримувати українських виробників, а ці виробники в свою чергу лишають гроші тут, то вони підтримують українських рестораторів, таким чином ми підтримуємо один одного. Круговорот підтримки в бізнесі. Це геніально важливо".

Ще з 2020 року подія вийшла за межі кухні і підкорила барну стійку. Напої стали невід'ємною частиною смачного обіду чи пікантної вечері на українському столі. А фудперинг та міксологія — важливою складовою української гастро культури.

"Пейринг (мистецтво поєднання іжі та напою) доповнює страву, завершує її", - пояснює сучасне "фуд-мистецтво" Дмитро Кривошап, шеф-кухар ресторану "Бавовна". - "Він навіть може її розкривати з іншої сторони. Ти куштуєш страву, тобі все подобається, смачно, але коли ти ковтаєш якийсь напій він доповнює страву і розкриває її ще більше".

Незмінний партнер заходу – Nemiroff, це український бренд - зі 150-річною історією, відомий старовинними рецептами. Згадка про перші напої датується ще 18 століттям, відтоді бренд став легендарним. Репутацію експерта бренд проніс через століття. Зараз він розвиває культуру споживання в Україні та є гордим амбасадором нашого духу й традицій у світі.

"У своїй панелі я розповідаю про Малевича. Про те, що це українець, який жив 120 років тому. І він щось їв. І він про це писав", – розповідає Євген Клопотенко. – "Я беру цю їжу і перекладаю на тарілки. Таким чином люди, які приходять поїсти, можуть відчути оцей зв'язок зі своїм минулим".

Організатори продовжують об'єднувати все більше видатних українських шеф-кухарів та виробників. І поки бренди розповідають про нашу гастро культуру та ідентичність світові, споживачі можуть підтримати їх сьогодні, обираючи українське.