Пакет «Радіо-Ера» ФМ продають інвестору з американським корінням, який зможе забезпечити захист права на незалежну та професійну журналістику. Про це йдеться в офіційній заяві прес-служби «Ера Медіа».
У заяві зазначаэться, що влада продовжує наступ на свободу слова.
«Всі ми бачимо, що влада продовжує системний наступ на свободу слова. На жаль, як «Радіо Еру», так і телекомпанію «Еру» не оминула ця доля. Процес тиску на нас отримав несподівану розв’язку – продаж пакетe акцій саме інвестору з американським корінням, який, з точки зору міжнародної юридичної та політичної практики, зможе забезпечити захист права на незалежну та професійну журналістику», – зазначає прес-служба «Ера Медіа».
Автори заяви наводять факти тиску влади на ЗМІ в Україні: постійні погрози журналістам, необґрунтовані перевірки, арешт журналіста Коцаби, закриття радіо «Вести», прискіпування та інсинуації навколо телеканалів «112» і «NewsOne», обшуки на «1 + 1», підпал «Інтера», тиск на телеканал ZIK та його власників, переслідування сайту «Страна.ЮА», заборона соціальних мереж.
«Остаточне рішення було прийнято тільки тоді, коли ми повною мірою переконалися у тому, що нові власники збережуть основні цінності та принципи нашого ЗМІ, а саме: професійне висвітлення суспільно важливих тем, відсутність найменшої цензури, проукраїнська позиція, творча свобода, баланс думок та соціальна журналістика», – наголошує «Ера».
У заяві нагадали, що стратегічними партнерами «Радіо-Ера» в різні проміжки часу були і BBC, і Польське радіо, і «Радіо Свобода».
«Ми пишаємося тим, що вже для кількох поколінь українців є синонімом свободи слова. Сьогодні наші стратегічні партнери (а тепер вже і нові власники) добре розуміють, що таке якісне медіа та що таке свобода слова. Тому віримо, що «Радіо-Ера», як і інші незалежні українські ЗМІ, чекає хороше майбутнє. Віримо, що майбутнє є і у свободи слова в Україні», – йдеться у ній.
Загалом, прес-служба наголосила, що холдинг буде розвиватися й надалі.
«Концепція розвитку нашого холдингу передбачає перехід до інфотейнменту, що припускає велику частку розважальності в програмах. У той же час, інформаційне наповнення від цього тільки виграє: ми розширимо коло тем для висвітлення», –підсумовує прес-служба «Ера Медіа».