Україна стала першою країною у світі, яка почала надавати державні послуги за допомогою штучного інтелекту. На порталі “Дія” запрацював AI-асистент Дія.АІ, який у форматі чату може не лише відповідати на запитання, а й одразу надавати послуги. Незабаром він з’явиться і в мобільному застосунку.
За словами міністра цифрової трансформації Михайла Федорова, головна мета – перетворити “Дію” із цифрового сервісу на повноцінного AI-агента, що працюватиме 24/7 без потреби заповнювати численні форми та поля. Восени уряд презентує візію розвитку Дія.АІ та інтеграції штучного інтелекту в роботу сервісу.
Наразі Дія.АІ може: видавати довідку про доходи безпосередньо в чаті; розповідати, як отримати ту чи іншу державну послугу, наприклад, відкрити ФОП чи оформити “Пакунок малюка”; добирати необхідні послуги під конкретну ситуацію, зокрема підказати алгоритм отримання компенсації у межах програми єВідновлення. Найближчим часом перелік послуг розширять ще на п’ять.
Дія.АІ наразі працює у форматі відкритого бета-тестування. Команда міністерства закликає українців активно користуватися сервісом та залишати відгуки, щоб покращити швидкість і якість його роботи.
Федоров наголосив, що Україна має амбітну мету – до 2030 року увійти до трійки світових лідерів із впровадження штучного інтелекту у публічний сектор.
Ми також повідомляли, що у п’ятницю, 29 серпня, завершилася дія пільги "de minimis", яка дозволяла безмитне ввезення іноземних посилок вартістю до $800. За даними Reuters, це призвело до збільшення витрат та порушення моделей ланцюгів поставок для компаній електронної комерції, малого бізнесу, що використовує онлайн-майданчики, та споживачів.