Компанії "Укрзалізниця" загрожує загибель через величезні збитки, понесені в період карантину.
Про це в ефірі Апостроф ТВ заявив екс-заступник міністра інфраструктури Олександр Кава.
Він підкреслив, що повне припинення залізничного, автомобільного та авіаційного сполучення всередині країни було безпрецедентним, оскільки в країнах-сусідах, де ситуація епідеміологічна була порівняною з українською, цього не робили в повному обсязі.
"Було скорочення кількості рейсів через зменшення попиту, оскільки влада докладали зусиль, щоб у людей не було необхідності пересуватися зайвий раз. І ті громадяни, у яких була необхідність, ... користувалися таким повідомленням. За кількістю людей - були обмеження .. . у жодній з країн не припиняли роботу ані метрополітен, ані наземний громадський транспорт", - підкреслив Кава.
Він додав, що в "Укрзалізниці" ситуація була складною і до карантину, оскільки компанія не генерувала досить доходу для покриття своїх витрат.
Однак карантин значно збільшив збитки УЗ як в пасажирському сегменті, так і в сегменті вантажоперевезень.
"Ситуація стала ще гіршою, тут необхідно уряду вживати заходи та передбачити в держбюджеті кошти, щоб утримати компанію на плаву ... Якщо "Укрзалізниця" буде зруйнована як система перевезень, і пасажирських, і вантажних, це буде дуже серйозна проблема для економіки", - сказав Кава.
"Укрзалізниця" досі експлуатує парк вагонів, який дістався їй після розпаду Радянського Союзу. Більш ніж 90% локомотивів було випущено в 50-70 роках минулого століття. За роки незалежності України інвестицій в оновлення рухомого складу майже не було.
Прямий ефір "Апостроф ТВ" дивіться тут.