Техогляд з нового року вводити абсолютно не потрібно, оскільки в самій державі ще не реформована сама стара система техоглядів. І якщо вже і вводити це як в ЄС, то треба врахувати два найважливіші фактори у площині відповідальності. Адже без цього корупційна складова нікуди не подінеться і ситуація з безпекою не покращиться.
Про це в коментарі "Апострофу" сказав Юрій Папіровий, очільник громадської організації "Громадський комітет транспортної безпеки".
"Перш ніж вводити обов'язковий техогляд, треба реформувати саму його систему. Та система, яка існує сьогодні, вона недієва, оскільки в переважній більшості станції техогляду все роблять формально. Не всі, але здебільшого. І додаткове фінансове навантаження ляже на власників автотранспорту. Але головне, що є в законопроекті, яким планувалося впровадити обов'язковий техогляд – це допуск до його проведення певних СТО. Тобто цей законопроект має бути прийнятим, але з певними змінами, щоб визначити, хто саме, які СТО мають право проводити цей техогляд", - каже Папіровий.
Як повідомляв "Апостроф", в Україні досі не вирішено багато питань в організації техогляду транспортних засобів, що є важливою причиною того, чому повернення ТО ще не затверджено.