RU  UA

Пʼятниця, 22 листопада
  • НБУ:USD 41.00
  • НБУ:EUR 43.20
НБУ:USD  41.00

Новини

21 листопада

20 листопада

19 листопада

Всі новини

Українця "позбавили субсидії" через банк: там уже дали відповідь

Один з клієнтів Ощадбанку звинуватив його в тому, що він був позбавлений субсидії на оплату комунальних платежів. Це нібито сталося через те, що банк при оплаті комуналки не передавав постачальникам послуг показання квартирних лічильників, які клієнт вказував в квитанціях.

Про це він написав на сайті "Мінфін".

Він уточнив, що при оплаті ним комунальних послуг Ощадбанк два роки не передавав постачальникам послуг показання квартирних лічильників, які він вказував в квитанціях.

"В результаті величезної заборгованості перед комунальниками, яка штучно утворилася у мене з вини Ощадбанку, я був позбавлений житлової субсидії. На мої скарги з проханням вказати причини неотримання комунальниками показань лічильників Ощадбанк відповідає відписками, деякі з яких спеціально написані так, що їх фізично неможливо прочитати через низьку якість тексту", - написав киянин.

В Ощадбанку відповіли, що завдання фінустанови - провести платіж за вказаними реквізитами, який вводить клієнт.

"Звичайно, та інформація, яка вказується при проведенні платежу (призначення платежу, показники і т.д.) передається організації-одержувачу. При цьому це не звільняє від відповідальності за своєчасність і правильність передачі показників користувача комунальних послуг", - йдеться у відповіді Ощадбанку.

Як повідомляв "Апостроф", в Україні майже 3 млн домогосподарств пройшли верифікацію і отримуватимуть субсидію на оплату комунальних платежів під час нового опалювального сезону.