Державний "ПриватБанк" повністю відновив свою роботу після масштабного збою, який стався у суботу, 23 квітня.
Про це у своєму Facebook повідомив прес-секретар банку Олег Серга.
За його словами, після масштабного збою було відновлено роботу всіх сервісів, які доступні для клієнтів "ПриватБанку".
Крім цього, українці, як і раніше, можуть знімати готівку в банкоматах державного банку та оплачувати покупки за допомогою своїх карток.
"ПриватБанк відновлює стабільну роботу всіх сервісів банку, Приват24, мережі банкоматів та оплати картками покупок через торгові термінали. Дякуємо за розуміння!", - написав Серга у своїй публікації.
На сайті державного банку також опубліковано прес-реліз про те, що 23 квітня після масштабного збою відновлено роботу сервісів та оплати картками покупок. У "ПриватБанку" наголосили, що клієнти почали масово отримувати повідомлення про проблеми зі зняттям готівки або проведення транзакцій через торгові термінали. Масштабний збій, за даними держбанку, стався через аварійну ситуацію з каналами зв'язку.
Нагадаємо, 23 квітня стався масштабний збій у роботі "ПриватБанку".