Верховна Рада прийняла законопроект №7418, що передбачає скасування "нульового розмитнення" транспортних засобів уже з 1 липня. Після цього діятимуть попередні умови з митом, акцизом й ПДВ, які набули чинності ще наприкінці 2018 року. Однак, є ймовірність, що буде прийнято нові правила щодо імпорту легковиків з новою формулою оподаткування.
Які саме інформує auto.ria.
Зазначається, що за можливими новими правилами податки на імпорт легкових машин нараховуватимуться за формулою, сертифікація та експертний огляд фактично скасуються (їх буде можна замовити за власним бажанням), збір за першу реєстрацію теж скасують, запровадять знижки для гібридних авто та "повний нуль" для електромобілів. До того ж оформлення має відбуватися за спрощеною процедурою, без брокерів, за допомогою державного порталу електронних послуг, можливо, у додатку "Дія".
Окрім цього, формула нарахування акцизу й ПДВ не залежитиме від вартості авто, як це є зараз, враховуватимуться наступні фактори: вік авто, тип двигуна та його об’єм (для ДВЗ), а ще ексклюзивність машини. Від зміни будь-якого з цих елементів формули буде залежати кінцева сума до сплати, а від неї – і рішення автомобілістів щодо доцільності "пригону" того чи іншого автомобіля.
Так, за запропонованою формулою розмитнення менші витрати на податки будуть у разі вибору легковика:
- Більшого віку
- З мотором меншого об’єму
- З гібридним або бензиновим мотором
- Нульові для будь-яких електромобілів
- Звичайного, не "ексклюзивного"
Раніше ми писали, що експерт розповів про "плюси" скасування нульового розмитнення.