З червня поточного року українці почали отримувати блакитне паливо від компанії "Нафтогаз Україна". Проте багато користувачів мають проблеми через перехід від попереднього постачальника до нинішнього - людям не перенесли ні борги, ні переплату.
Як вирішити ці питання розповіли на офіційній Facebook-сторінці "Нафтогазу".
Варто зазначити, що постачальник газу змінився, проте борги потрібно виплачувати "старій" компанії, у неї ж потрібно вимагати повернути переплату. Аби це зробити, необхідно звернутися до попередньої газопостачальної компанії з відповідною письмовою заявою та необхідними документами щодо яких варто дізнатися безпосередньо у її представників.
"Борги попереднього постачальника не переносяться на іншого", – наголосили у "Нафтогазі".
У той же час користувачі обурені таким розвитком подій.
"Навіщо створювати зайві проблеми людям. Чому переплату автоматично не перенести на новий рахунок, як це зроблено з боргами", - написала жінка на сторінці компанії.
На що отримала відповідь, що наразі механізму щодо автоматичного переведення коштів між компаніями, на жаль, не існує.
Раніше ми писали, які документи потрібно подати, щоб повернути переплату за газ.