Українським фізособам-підприємцям не знадобиться великих витрат на встановлення касових апаратів та програмного забезпечення. Програмний реєстратор розрахункових операцій обійдеться у 125 гривень на місяць.
Про це розповіли у парламентському податковому комітеті виданню vesti.ua.
Так, за словами, голови цього комітету Данила Гетманцева, інформація про нібито дорожнечу касових апаратів не відповідає дійсності.
Також він розповів, що завдяки такій новації у підприємців зростають прибутки, адже з'явився контроль за продавцями - надходять усі дані на комп'ютер у режимі реального часу.
А обов'язок видачі чеків покупцям є абсолютно необтяжливим, не вимагає жодних витрат та додаткових податків, стверджує посадовець.
"Ми говоримо про 125 грн/місяць за програмний РРО з усіма „наворотами“. А скільки я заплачу хабарів за те, щоб мене не перевіряли? 150 чи 170 гривень? Тому й дискусію навколо РРО було завершено ще до початку", - наголосив глава комітету ВР.
Гетманцев зауважив, що "реформа вже відбулася", тема відіграна, а компроміс про зниження штрафів для ФОПів, які досі не встановили РРО - наразі не проходить голосування в парламенті, не вистачає голосів.
Примітно, що раніше у Держрегуляторній службі заявляли про те, що витрати на РРО сягатимуть 100 тисяч гривень. Зокрема, ця сума включає плату за еквайринг, витрати на бухгалтера, покупку мобільного телефону.
Як раніше повідомляв "Апостроф", вимога вести облік товарних запасів та працювати з реєстраторами розрахункових операцій (РРО), що запровадили з 1 січня 2022 року, стосується не всіх ФОПів.