Будівництво першої платної дороги в Україні може розпочатися вже у 2021 році. Платити буде не окремий автомобіліст, наприклад по 4 грн за кілометр, а вся держава протягом 20-30 років.
Про це йдеться в матеріалі "Сегодня".
Якщо Рада прийме закон, який дозволить платити з держбюджету приватній фірмі - плата буде надходити інвестору (або концесіонеру) з коштів платників податків в Дорожньому фонді. Виходить, платити за такі дороги будуть всі автомобілісти - в основному за рахунок акцизів на паливо. Зате прямого збору грошей на дорозі не буде.
У концесію хочуть передати шість доріг:
- Харків - Дніпро - Запоріжжя (M-29, M-04, M-18),
- Бориспіль - Полтава (М-03),
- Херсон - Миколаїв (М-14),
- Київ - Житомир - Рівне (М-06),
- Ягодин - Ковель - Луцьк (М-07, М-19),
- Дніпро - Кривий Ріг - Миколаїв (M-04 H11).
Тарифи для кожного виду транспорту:
- мотоцикли і легкові авто - 0,023 євро / км;
- легкові авто з причепом, мікроавтобуси до 10 місць, вантажівки вагою до 3,5 т - 0,023 євро / км;
- вантажівки вагою від 3,5 до 12 т, автопоїзд вагою до 12 т, автобуси на 10-29 місць, вагою не більше 12 т - 0,045 євро / км;
- транспорт вагою понад 12 т - 0,113 євро / км.
Як повідомляв "Апостроф", раніше Кабінет міністрів встановив максимальний розмір плати за разовий проїзд платними дорогами - тими, що побудовані на умовах концесії.