Київська міська державна адміністрація повернула візуальне оформлення офіційних сторінок в соціальних мережах після того, як встановила аватарку на честь прайд-місяця.

Офіційне пояснення свого рішення опублікували на сторінці у Facebook.

У понеділок, 2 червня, адміністрація написала, що Київ долучається до загальносуспільної просвітницької кампанії в межах Місяця гордості:

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Це черговий крок на підтримку політики рівності, толерантності та безбар’єрності, яку послідовно реалізує столиця".

Проте вже у вівторок, 3 червня, в КМДА повернули загальне візуальне оформлення сторінки, пояснивши це наступним чином:

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Зміна аватарки в соцмережах була символічним жестом підтримки на шляху до рівності. Сьогодні ми повертаємося до стандартного візуального стилю сторінки, зберігаючи фокус на головному — щоденній роботі над тим, аби Київ був відкритим, комфортним і доступним для кожного та кожної".

Раніше "Апостроф" писав, як в Києві біля метро "Лісова" майже вщент вигоріла маршрутка.