12 листопада відбулося відкриття суперрегіонального ТРЦ Respublika Park. Загальна площа становить 300 000 кв.м, орендна – 135 000 кв.м. Гордістю ТРЦ є унікальний живий парк під дахом. У торговій галереї розташується понад 500 орендарів – магазини одягу та взуття, косметики та аксесуарів, товарів для дому, послуги. Продуктовим якорем став флагманський магазин мережі "Сільпо" в унікальній концепції "Бразилія", площею 10 000 кв.м. Також у Respublika Park розпочне роботу найбільший в Україні 15-зальний кінотеатр Multiplex з новим IMAX, інноваційний digital-парк розваг Neopolis, буде представлено близько 50 ресторанів різного формату, фітнесцентр. Паркінг ТРЦ розрахований на 3500 машиномісць.
"Однозначно, це найочікуваніший проєкт на ринку девелопменту. Попри складні часи, пов'язані з пандемією та економічною ситуацією, ми ні на день не призупинили фінансування та виконали реалізацію проєкту у заявлені терміни. ТРЦ Respublika Park є важливим інфраструктурним об'єктом Києва, завдяки його відкриттю робочі місця отримають понад 5000 осіб. Також ТРЦ першим в Україні отримав експертний висновок щодо доступності для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп", – повідомив операційний директор Respublika Park, голова наглядової ради інвестиційного фонду "Каскад-Інвест" Анатолій Шахновський.
Серед переваг ТРЦ Respublika Park - унікальний громадський простір "Оазис" із живими рослинами (площею 2000 кв.м), перша в Україні аеродинамічна труба (20 метрів, 16 метрів вільного польоту), інноваційний digital-парк розваг Neopolis з величезним вибором VR та AR-атракціонів та кіберспортивною зоною (11 000 кв.м), найбільша в Європі американська гірка під дахом ТРЦ.
Серед орендарів ТРЦ - магазини групи Inditex (Zara, Massimo Dutti, Pull&Bear, Bershka, Stradivarius, Oysho) 7000 кв.м., деякі з них представлені в ТРЦ абсолютно новому дизайнерському форматі. Універмаг одягу H&M, бренди компанії LPP (Reserved, Mohito, Cropp, House, Sinsay), магазини мережі MTI (Intertop, Ecco, Geox, Skechers, Timberland, Marc O'Polo, The North Face, Vans, Armani Exchange, Tous, Pandora), магазини групи MD-Fashion (Under Armour, STEM, Tommy Hilfiger, Diesel, Calvin Klein, Mexx, Etam). Магазини електроніки представлені Comfy, "Фокстрот", Eldorado, "АЛЛО", Citrus. Спортивні товари представлені такими брендами: ARENA, New Balance, PUMA, Nike, Марафон, Intersport, Sportmaster та іншими. У галереї дитячих товарів розташований флагманський формат магазину мережі "Антошка" (1500 кв.м), також "Будинок іграшок", LIBRARIUM, Chicco та інші. Пул орендарів доповнять магазини Jysk, DeFacto, LC Waikiki, Brocard, Yves Rocher, ЖАН, Master Zoo та багато інших. McDonald's, Salateira, Takahuli, Sushiya, Il Molino, Tbiliso, MasterBurger, "Львівські круасани" та інші оператори їжі розмістяться на фудкорті площею 9300 кв.м.
"Відкриття ТРЦ Республіка Парк відбулося із наповнюваністю 61%. З упевненістю можемо сказати, що до кінця року буде відкрито 79% площ. Ми вважаємо це великим успіхом з огляду на те, що зараз Київ перебуває у червоній зоні. Хочу зазначити, що ми сконцентрувалися на важливому, і кошти, які планувалося витратити на концертну програму з нагоди відкриття, було спрямовано на закупівлю медобладнання для Київської міської лікарні №10 для боротьби з пандемією", – заявила генеральна директорка ТРЦ Respublika Park Юлія Щаслива.
Торгово-розважальний центр відкривається із суворим дотриманням усіх санітарно-епідеміологічних норм червоної зони: у ТРЦ створено пропускні пункти, де відбувається перевірка документів, що підтверджують наявність вакцини або ПЛР-тестів. Адміністрацією встановлені санітайзери, регулярно проводитиметься додаткова дезінфекція приміщень. Всередині Respublika Park відкривається пункт масової вакцинації проти COVID-19.
Над проєктом працювали: генеральний підрядник – KAN Development (Україна), концепція парку розваг – KCC Entertainment Design (Бельгія), концепція фасаду та благоустрою території – TconcepT (Нідерланди), розробка фірмового стилю та концепції навігації – Air Design (Велика Британія), архітектор проєкту – бюро "Архіматика".