Мешканці Києва мають сплачувати послуги з постачання гарячої води та відведення стічних гарячих стоків у двох різних компаніях.
Про це попереджає прес-служба "Київтеплоенерго".
У підприємстві нагадують, що відведення стічних гарячих стоків забезпечує "Київводоканал". За постачання гарячої води до житлових будинків відповідає "Київтеплоенерго", тому громадянам необхідно передавати показання до двох різних компаній.
"Київводоканал"
- передати показання можно на офіційному сайті натиснувши кнопку "передати показники";
- скористатися особистим кабінетом, або через мобільний додаток "Київ цифровий";
- через мобільні додатки Viber та Telegram;
- звернутися до контакт-центру за номерами (044) 202-02-02 або (044) 247-40-40.
"Київтеплоенерго"
- передати показання про обсяги споживання гарячої води можно в особистому кабінеті або через Центр комунального сервісу;
- скористатися мобільним додатком "Комуналка", який можна завантажити як на Android, так й на iOS;
- звернутися на гарячу лінію Центру комунального сервісу за телефонами (044) 247-40-40 або 0-800-404-407.
Раніше ми розповідали, як в Україні зміняться тарифи на комуналку з 1 червня.