Мешканці Києва мають сплачувати послуги з постачання гарячої води та відведення стічних гарячих стоків у двох різних компаніях.

Про це попереджає прес-служба "Київтеплоенерго".

У підприємстві нагадують, що відведення стічних гарячих стоків забезпечує "Київводоканал". За постачання гарячої води до житлових будинків відповідає "Київтеплоенерго", тому громадянам необхідно передавати показання до двох різних компаній.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Київводоканал"

  • передати показання можно на офіційному сайті натиснувши кнопку "передати показники";
  • скористатися особистим кабінетом, або через мобільний додаток "Київ цифровий";
  • через мобільні додатки Viber та Telegram;
  • звернутися до контакт-центру за номерами (044) 202-02-02 або (044) 247-40-40.

Продовження після реклами
РЕКЛАМА

"Київтеплоенерго"

  • передати показання про обсяги споживання гарячої води можно в особистому кабінеті або через Центр комунального сервісу;
  • скористатися мобільним додатком "Комуналка", який можна завантажити як на Android, так й на iOS;
  • звернутися на гарячу лінію Центру комунального сервісу за телефонами (044) 247-40-40 або 0-800-404-407.

Раніше ми розповідали, як в Україні зміняться тарифи на комуналку з 1 червня.