Міністр інфраструктури України Владислав Криклій взяв собі в радники колишнього главу "Укравтодору" Андрія Батищева, що відомий по організації схем відкату грошей з підрядників, які займаються будівництвом доріг. У такій ситуації під загрозою опинилася реалізація інфраструктурного проекту "Велике будівництво".
Про це у відеоблозі заявив народний депутат, заступник голови комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики Олександр Дубинський.
"Батищев - людина, при якій прекрасно працювала система відкатів ... При ньому все "по кешу" летіло, і по 12,5% з кожного підряду по будівництву доріг йшли на Пивоварського і інших, хто оточував Порошенка в той час", - стверджує Дубинський.
Він назвав ряд інших випадків, які перетворили Мінінфраструктури в "центр скандальної уваги". Один з них - історія евакуації українців через авіакомпанії, яким держава з резервного фонду через міністра Криклія виписує компенсацію за виконання польотів. Громадяни платять за польоти, але держава надає компенсації авіакомпаніям.
"Розкрадання бабок", - упевнений заступник голови комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики.
Він згадав про історію з сертифікацією газобалонного обладнання, коли, за його словами, Криклій поставив умову: з тисячі компаній, які видавали сертифікати на газобалонне обладнання, залишити шість, "які будуть наповнювати кишені його і його смотрящих".
"У нього там цілий офіс організувався. У Саші Януковича теж були офіси, куди треба було лаве звозити", - додав Дубинський.
За його словами, у міністра Криклія "теж свій офіс - з конкретними людьми, які збирають ресурси під конкретні проекти".
"Що це за проекти? Ми це вивчимо і розповімо", - додав він.