RU  UA  EN

Субота, 31 травня
  • НБУ:USD 41.20
  • НБУ:EUR 46.60
НБУ:USD  41.20
Суспільство

Новини

31 травня

30 травня

29 травня

28 травня

27 травня

Всі новини

В Україні починається скандал навколо дорогого логотипу Євробачення-2017

Оприлюднена вартість логотипу Євробачення-2014 і спосіб його затвердження може привести до великого скандалу навколо пісенного конкурсу.

З документа, опублікованого на сайті системи держзакупівель Рrozorro стало відомо, що на тендер було виставлено лише одну роботу компанії "Група РЕ Дизайн", передає "24 канал".

Ціна логотипу Євробачення-2017 склала 420 тисяч гривень.

Викликає питання і те, що лого обрали і затвердили всього за 60 секунд. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднили 22 грудня 2016 року о 22:42. А вже о 22:43 того ж дня стало відомо про намір укласти договір.

Нагадаємо, з 4 лютого в прямих ефірах на СТБ і UΛ: Перший за право представляти Україну на міжнародному пісенному конкурсі Євробачення-2017 змагатимуться 24 учасники.