RU  UA  EN

Пʼятниця, 26 квітня
  • НБУ:USD 39.35
  • НБУ:EUR 42.00
НБУ:USD  39.35
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

25 квітня

24 квітня

23 квітня

22 квітня

21 квітня

Всі новини

В Україні починається скандал навколо дорогого логотипу Євробачення-2017

Оприлюднена вартість логотипу Євробачення-2014 і спосіб його затвердження може привести до великого скандалу навколо пісенного конкурсу.

З документа, опублікованого на сайті системи держзакупівель Рrozorro стало відомо, що на тендер було виставлено лише одну роботу компанії "Група РЕ Дизайн", передає "24 канал".

Ціна логотипу Євробачення-2017 склала 420 тисяч гривень.

Викликає питання і те, що лого обрали і затвердили всього за 60 секунд. Оголошення про проведення процедури закупівлі оприлюднили 22 грудня 2016 року о 22:42. А вже о 22:43 того ж дня стало відомо про намір укласти договір.

Нагадаємо, з 4 лютого в прямих ефірах на СТБ і UΛ: Перший за право представляти Україну на міжнародному пісенному конкурсі Євробачення-2017 змагатимуться 24 учасники.