Відомий художник Сергій Йолкін висміяв логотип президентських виборів в Росії 2018 року, представлений 29 листопада.
Відповідну карикатуру виклав аккаунт DW (російською) в Twitter.
На малюнку художник показав логотип як творіння героїв книги "12 стільців" Остапа Бендера і Матвія Вороб'янінова.
"Meduza" зазначає, що логотип розробила компанія "ІМА-консалтинг", яка виграла творчий конкурс ЦВК "на розробку візуальної концепції інформаційної кампанії".
У компанії заявили, що протестували 77 варіантів логотипів серед жителів 12 міст. Там відзначили, що виборці "не чекають оригінальних рішень"; вийшов логотип виглядає "по-державному, грунтовно, консервативно, але не архаїчно".
Логотип було розроблено за 37 мільйонів рублів.
Раніше Йолкін влучною карикатурою відповів на заяву Путіна про завершення військової операції в Сирії.