Користувачі соціальних мереж висловлюють своє невдоволення з приводу бренду України.
На засіданні 10 травня Кабмін затвердив бренд Ukraine NOW UA. Це зображення розроблялося з метою популяризації України в світі.
"Напевно коштує 100500 мільярдів", "Виглядає ніяк (хоч я і не спец, але фу)", "Лого як в ворде робили", "Могли б вже все сірим написати))", "Лого за 5 хвилин. А про низку порушень законів композиції вже промовчу, як і в типографіці"," Після "NOW" я зрозумів, що всю затію і причетних до неї, можна коротко охарактеризувати одним словом - балаган. Вони б ще "Україна СИДІТИ" придумали, або "Україна ВЗЯТИ М'ЯЧ"," Україна ЛЕЖАТИ ". Феєричні зодчі "жовто-блакитного майбутнього". +10 до приниження нації. Так тримати!" - пишуть з приводу представленого логотипу в мережі.
Як повідомляв "Апостроф", раніше в мережі з'явилося смішне відео, в якому "оживили" логотип міста Полтави, розроблений студією скандального російського дизайнера Артемія Лебедєва.