RU  UA  EN

Середа, 24 квітня
  • НБУ:USD 39.25
  • НБУ:EUR 41.85
НБУ:USD  39.25
Суспільство

Допомогти Збройним Силам України! Посилання для переказів

Новини

24 квітня

23 квітня

Всі новини

Українці скаржаться на дикий холод і сніг в поїздах: фото і пояснення від "Укрзалізниці"

Українці масово скаржаться на холод у поїздах "Укрзалізниці" - температура у вагонах не піднімається вище 15 градусів тепла.

Про це пише OBOZREVATEL.

За словами Олени Жигір, яка їхала в поїзді №140 "Дніпро - Лисичанськ", холодно було майже до самого Харкова, де їй потрібно було виходити.

"Фактично в вагоні температура 11 градусів. Покликала провідника. Вони стали скаржитися, що вугілля у них погане. Але вже при посадці в поїзд на станції відправлення вагон повинен бути теплим. За півгодини до Харкова різко почали топити, і температура піднялася до 15 градусів. В результаті у мене піднялася температура", - розповіла жінка.

В "Укрзалізниці" повідомили, що в усьому винен той, хто видавав вугілля.

"Порушення температурного режиму в поїзді №140 23 січня сталося через ослаблення контролю керівника виробничого підрозділу вагонного депо філії Дніпро "Пасажирська компанія" при підготовці складу до рейсу. Винні понесли дисциплінарне покарання", - йдеться в офіційній відповіді УЗ.

Зазначається, що подібні порушення допускаються і при підготовці поїздів по інших напрямках. Так, Ростислав Бехеш показав, як їхав в поїзді "Київ - Кошице" 27 січня. У тамбурі вагона було настільки холодно, що стіни і підлогу вкрилися товстим шаром снігу.

"Це жах. М'який вагон, який" Укрзалізниця "відправляє за кордон. Таке враження, що в таких вагонах відправляють в гетто", - написав пасажир.

Заступник голови Вільної профспілки залізничників Валерій Петровський вважає, що головна проблема холодних вагонів - поганий вугілля. За його словами, провідникам зараз замість справжнього палива видають пил від нього.

"Те, що дають, це не вугілля, це пил, відходи під час видобутку вугілля. Хороший вугілля вони продають, а провідникам дістається чорти що", - пояснив він.

За його словами, це паливо дуже швидко згоряє і перетворюється в шлак, який димить.

"Провідникові доводиться працювати кочегаром. Він гачками витягує ці залишки весь рейс", - розповідає Петровський.

Його колега, керівник Вільної профспілки залізничників і начальник поїзда Олександр Абросімов каже, що ще на початку опалювального сезону їм видавали відносно нормальне вугілля.

"Воно було камінчиками, правда, швидко горіло. А потім ми стали отримувати вугілля, з якого можна сніжки ліпити. Погано горить, від нього мало тепла і він швидко згоряє", - ділиться з нами Абросімов.

До того ж ніхто не вказує, якої марки видав паливо. "Я навіть за вагою не знаю, скільки дали, тому що відра не промарковані", - додає начальник поїзда.

Як повідомляв "Апостроф", раніше в мережі показали ганебний потяг, який "Укрзалізниця" запустила до Словаччини.