У Японії компанія Nissan об’єднується з мережею котячих кафе по всій країні, щоб прорекламувати кей-кари Nissan Dayz.
Про це повідомляє auto.24tv.ua.
Автомобіль Nissan Dayz відноситься до так званих кей-карів, які останнім часом стали популярними у Японії.
Авто коштує $12 900 та у базовій комплектації забезпечене величезним набором технологічних функцій, які роблять керування кей-каром безпечним, зручним та легким.
Щоб підкреслити легкість та практичність, відділ маркетингу створив купу автомобілів Dayz розміром з кота, які розміщуватимуть у мережі котячих кафе по всій Японії.
Зазначимо, що котячі кафе, це кав’ярні, в яких можна випити кави в оточенні десятків котиків. Концепція з’явилась на Тайвані, звідки поширилась в усьому світі.
Раніше "Апостроф" повідомляв, що в Україні в жовтні продали 80 903 автомобіля і це третій найкращий показник в році. Особливо часто в країні почали продавати і купувати "Москвичі".