У 2020 році 83% покупців нових автомобілів шукали інформацію про оновлення моделі автомобіля в інтернеті. Головними джерелами інформації були новинні сайти ( в тому числі і відеоогляди YouTube) і сторінки автодилерів.
Таку інформацію озвучив на конференції "Auto.Ria" Сергій Братусь з Google Ukraine, передає Auto 24.
Все більше людей використовую онлайн-ресурси, щоб ознайомитися в автомобільним рядом, а вже після того приходять в автосалон, щоб побачити машину мрії вживу.
Дослідження, проведене компанією Google в Східній Європі, показало, що кожен четвертий покупець нового авто обирає нову модель того ж бренду, який у нього вже є, а 7% - повертаються до попереднього бренду, який у них був раніше. 27% споживачів готові змінити бренд, а 47% куплять автомобіль вперше.
В свою чергу українці шукають в інтернеті більше інформації про нові авто, а не про старі. Хоча коли доходить справа до придбання, то ситуація змінюється: результати продажів в Україні говорять про зворотне. Причому ТОП-брендів в пошуку практично повторюють рейтинг продажів в Україні: це Renault, Toyota, Nissan і Skoda.
За 2020 рік користувачі сайту "Авто.Ру" 5,3 млн раз рахували на онлайн-калькуляторі придбання автомобіля в кредит. Вони хотіли дізнатися, як при першому внеску в 40 - 60% розбити платежі на максимально довгий період.
Найчастіше люди розраховували в кредит Kia Sportage, Lada Granta, Chery Tiggo2, Skoda Octavia і Renault Logan. Інтерес до бюджетних авто в кредит також свідчить про те, що у людей були гроші на покупку уживаного авто, але вони придивлялися до нових.
Як повідомляв "Апостроф", журнал The Straits Times, який складає щорічний рейтинг найпопулярніших нових автомобілів року, назвав претендентів на звання автомобіль 2020 року - до шорт-листа увійшли вісім замість звичних 10 автомобілів.