Колір авто може істотно вплинути на те, як швидко він втрачає або тримає вартість.
Про це повідомили на сайті iSeeCars.com.
"Оскільки вартість перепродажу є найбільшим фактором того, скільки "коштує" новий автомобіль протягом власності, споживачі повинні ретельно продумати свій вибір кольору", - розповідає виконавчий аналітик iSeeCars Карл Брауер.
Популярні кольори: білий, чорний і срібний, мають мінімальний вплив, тому не зашкодять вартості перепродажу, але і не допоможуть автівці зберегти свою вартість.
"Це робить білий, чорний і срібний, здається, дуже затребуваними, проте наш аналіз підтверджує, що менш популярні кольори, як правило, тримають свою цінність краще, ніж звичайні та популярні кольори", - сказав Брауер.
Який колір тримає ціну
Жовтий та оранжевий кольори довго тримають ціну. Так, жовтий найкраще всього тримає свою вартість, знижуючись на 45,6% менше, ніж середній автомобіль. Найчастіше це колір для спортивних автомобілів та інших малооб'ємних автомобілів, які відносно добре тримають свою вартість.
Те ж саме стосується оранжевого.
"Помаранчевий колір настільки новий, що його часто вибирають для популярних автомобілів спеціального випуску, таких як 30-е видання Mazda MX-5 Miata, які, як правило, є обмеженими серійними автомобілями", - зазначив аналітик.
Автомобілі бежевого кольору також становлять невелику частку автомобілів, менше одного відсотка. Хоча термін "бежевий" став синонімом нудного, він охоплює спектр відтінків від брудно-білого до світло-коричневого і виділяється на стоянці, залишаючись нейтральним кольором. Він теж добре тримає ціну.
Який колір втрачає в ціні
Однак, рідкість сама по собі не є рівноцінною. Якщо колір не перегукується з достатньою кількістю покупців вживаних автомобілів, це погіршить вартість перепродажу, навіть якщо це незвичний колір: фіолетовий, коричневий і золотий. Ці три фарби мають також низьку частку ринку, але знецінюються набагато гірше середнього.
Таблиця амортизації авто за кольором
Раніше "Апостроф" повідомляв про найпопулярніші в Україні авто в квітні, Toyota вирвалася в лідери.