Під виглядом співробітників "Приватбанку" злочинці просять клієнтів банку встановити мобільний додаток, щоб отримати віддалений доступ до смартфона.
Про таку шахрайську схему написала журналістка і клієнтка фінансової установи Лілія Рагуцька.
Вона розповіла про дзвінок афериста, який переконував її встановити додаток для дистанційного доступу до смартфона, нібито для її ж безпеки.
"Не дивлячись на те, що "співробітник Привату" наполегливо спілкувався російською, звертався він до мене виключно на ім'я та по батькові, володів певною інформацією про регіон, де я перебуваю, і навіть назвав адресу рідної домівки як останній, звідки я як би входила в особистий кабінет (правда, назвав старий номер будинку, кілька років тому нумерація була скоригована)", - йдеться в повідомленні.
Рагуцька звернула увагу на нотки нетерпіння в голосі співрозмовника і здогадалася, що це звичайна шахрайська схема. Про те, що трапилося, вона повідомила на "гарячу лінію" фінансової установи.
Раніше ми писали, що зловмисники використовують зареєстрований в Сполучених Штатах Америки сайт, дизайн якого містить логотип і айдентику "ПриватБанку". Від імені реальної фінансової установи вони пропонують участь в інвестиційних проектах, обіцяючи високий прибуток потенційним жертвам.