Українцям пояснили, як подати заявку на призначення пенсії під час війни.
Про це розповіли у Центрі безкоштовної правової допомоги.
Там зазначили, що громадяни можуть звернутись у будь-який сервісний центр Пенсійного Фонду України (ПФУ) незалежно від регіону, якщо мають усі необхідні документи для призначення пенсії.
ПФУ володіє Рєстром застрахованих осіб з даними про кожну людину, яка працювала офіційно, тому місце прописки та фактичне проживання для призначення пенсії не мають значення.
Для оформлення пенсії потрібні такі документи:
- паспорт та ідентифікаційний код;
- документи про страховий стаж: зокрема, трудова книжка, диплом про очне навчання, військовий квиток;
- довідка про заробітну платню за 60 місяців підряд по 30 червня 2000 року (за бажанням);
- реквізити банківського рахунку у разі обрання способу виплати через банк.
Також у Центрі безкоштовної правової допомоги надали контакти сервісних центрів Пенсійного Фонду.
Раніше ми писали, що у Міністерстві соціальної політики пояснили, як отримати пенсію після зміни місця проживання.