У Міністерстві оборони розповіли, чи потрібно звертатися у Територіальні центри комплектування та соціальної підтримки (ТЦК та СП) після оновлення даних у спеціальному мобільному застосунку "Резерв+".
Про це повідомила заступниця голови Міноборони Катерина Черногоренко, інформує "Суспільне".
Як відомо, в Україні громадяни призовного віку до 16 липня 2024 року мали внести оновлені облікові дані в Терцентрах комплектування. Зокрема, дозволили це зробити через Резерв+.
Представниця міністерства зазначила, що після успішного внесення нових даних у "Резерв+" додаткове звернення в ТЦК не потрібне, адже цього цілком достатньо для виконання норм нового законодавства.
Черногоренко зауважила, що військовий квиток у застосунку "Резерв+" за законодавством та постановою уряду володіє юридично аналогічною силу, що й паперовий. При цьому у мобільному застосунку це можна зробити доволі швидко.
"У застосунку "Резерв+" достатньо заповнити необхідну інформацію, а формування електронного військового квитка взагалі відбувається миттєво. Для порівняння послуга оформлення електронного військово-облікового документа в ТЦК в середньому забирає 30 хвилин. Це лише оформлення, без часу в черзі, без вашої дороги туди і назад, а очікування документа забирає до п'яти робочих днів", - пояснила заступниця голови Міноборони.
Окрім того, рішення про бронювання для більш ніж 340 тисяч осіб вже відображені у застосунку. Ще відомство має намір додати у "Резерв+" функцію електронного направлення на проходження військово-лікарської комісії (ВЛК) та рекрутингу в армію.
Нагадаємо, уряд підтримав скорочення паперового навантаження на Територіальні центри комплектування, дозволивши друк, а не виписування повісток.