З 11 листопада "Укрпошта" не прийматиме посилки в звичайних картонних коробках (не гофрованих), з випуклими поверхнями або з пошкодженнями типу вм'ятин, розривів чи плям.
Про це повідомляє пресслужба "Укрпошти".
У компанії зауважили: якщо відправлення не має належної упаковки, її можна придбати безпосередньо у відділенні "Укрпошти".
"З 11 листопада припиняємо приймання неналежно запакованих відправлень для автоматизованого сортування", - сказав гендиректор компанії Ігор Смілянський.
Також у компанії пояснили, що відправлення не коробкового формату, з гострими або виступаючими частинами, без рівної основи, із нестандартними розмірами є непридатними для обробки автоматизованими сортувальними лініями. Тож такі оброблятимуться вручну, а їхня вартість - вища і розраховується за тарифом для негабаритних відправлень.
Крім того, "Укрпошта", впроваджує автоматизовані сортувальні лінії. Відповідно це потребує певного пакування посилок. Тому "Укрпошта" впроваджує два нових поняття - ручне та автоматизоване сортування.
І невдовзі понад 95% посилок, які доставляє "Укрпошта" оброблятимуть на автоматизованих сортувальних лініях. Такі посилки мають бути упаковані в міцні коробки або спеціальні поліетиленові пакети, що відповідають розмірам відправлень.
"Клієнти також можуть використовувати власні коробки, якщо вони відповідають вимогам щодо надійності та збереження цілісності відправлень", - наголосили в "Укрпошті".
Нещодавно "Укрпошта" випустила продовження серії марок із зображенням комах України, яка здобула найбільшу кількість міжнародних нагород у 2018 році.