Міноборони може створити в застосунку «Резерв+» функцію трекінгу повісток, щоб користувачам було зручно відстежувати всі етапи надсилання паперової повістки – деталі, статус документа тощо.
Про це повідомила заступниця міністра оборони з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Катерина Черногоренко.
«Ми бачимо багато запитів від наших бізнесів, компаній, найманих працівників, взагалі від користувачів, що було б добре, якби в Резерв+ можна було відслідковувати всі етапи надсилання паперової повістки – деталі, статус документа тощо. Буває таке, що повістка приходить по пошті, і людина не в курсі, можливо, вона в іншому місті, у відрядженні, у відпустці, і через це можна отримати штраф. Насправді технічно реалізувати такий трекінг не складно», - повідомила Черногоренко.
За її словами, міністерство наразі опрацьовує нормативну частину, оцінює всі плюси і мінуси. І у випадку, якщо ця ідея буде підтримана урядом, технологічно запровадити таку функцію можливо досить швидко.
Нагадаємо, у зв'язку із запровадженням нового порядку бронювання від служби в Збройних силах України всі раніше надані відстрочки стануть недійсними з 28 лютого 2025 року.