Надати скаргу щодо відсутності мобільного зв'язку можна буде через портал "Дія".
Про це написав постійний представник Кабміну у Верховній Раді Тарас Мельничук.
За його словами, 17 грудня уряд затвердив Порядок подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг абонентами мобільного зв’язку.
"Порядок визначає механізм подання засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг, зокрема, з використанням мобільного додатка Дія, інформаційного повідомлення про відсутність можливості отримання електронних комунікаційних послуг з метою здійснення моніторингу якості та доступності електронних комунікаційних послуг, формування пропозицій щодо внесення змін до законодавства, необхідних для розвитку сфери електронних комунікацій", - пише Мельничук.
На це також відреагував народний депутат України Олексій Гончаренко. Він помітив один нюанс:
"Через Дію тепер можна буде подавати скарги на відсутність звʼязку. Таке рішення було ухвалено сьогодні Кабміном. Тільки виникає питання, як скаржитись на відсутність звʼязку, коли немає звʼязку?".
Раніше "Апостроф" також писав, що у мобільному застосунку "Дія" запрацювала нова програма допомоги "єКнига". В її рамках 18-річні українці зможуть отримати кошти від держави на купівлю українських книг.