RU  UA  EN

Середа, 26 березня
  • НБУ:USD 41.20
  • НБУ:EUR 44.30
НБУ:USD  41.20
Суспільство

Новини

25 березня

Всі новини

Укрзалізниця розповіла, чому досі не відновила онлайн-сервіси

Фото: УЗ

Укрзалізниця, партнери та провідні експерти продовжують відновлення онлайн-сервісів після кібератаки. У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру - підготовлено компоненти для перезапуску з резервних копій критичних систем.

Про це йдеться у повідомленні на сторінці УЗ у Facebook.

"У безпечному середовищі розгорнуто резервну інфраструктуру, підготовлено всі компоненти безпосередньо для перезапуску з резервних копій критичних систем, триває ретельна діагностика бекапів та ідентифікація всіх потенційно шкідливих елементів. Відновлюються складні зв'язки між різними системами", - пояснюють в УЗ.

"Вдячні за тісну взаємодію Кібердепартаменту СБУ, Державному центру кіберзахисту, Урядовій команді реагування на комп'ютерні надзвичайні події (CERT-UA) при Держспецзв'язку, - йдеться в повідомленні, також зі згадкою IT-команди Київстар, яка вже проходила відновлення після масштабної атаки. - ... її досвід допомагає в цьому складному випадку.

Команда Укрзалізниці стверджує, що робиться усе можливе, щоб відновити онлайн-продажі якнайшвидше:

"Тим часом продовжують у посиленому режимі з розширеними графіками працювати каси на всіх вокзалах (скажімо, у Києві вчора було відкрито 18 кас замість звичних), а всі поїзди продовжують рух чітко за графіком. Перепрошуємо, дякуємо за розуміння та триматимемо в курсі відновлення!".

Як повідомляв раніше "Апостроф", онлайн-системи "Укрзалізниці" зазнали масштабної таргетованої кібератаки. Відновлення всіх систем наразі продовжується.