Збій у онлайн-сервісах, який українці фіксували вранці у суботу, 26 квітня, стався через проблеми із живленням у хмарного провайдера De Novo, на якому хостяться сервіси.
Ці дані для "Економічної правди" підтвердив CMO De Novo Дмитро Бахмацький.
Головною причиною збою називають відключення світла у дата-центрі
Що стосується ймовірності кібератаки, про яку говорили в мережі, то атаки на дата-центр, за словами Бахмацького, не було. Проблеми виникли під час заміни джерел безперебійного живлення.
"Проблема виникла не через кібератаку. Під час планових робіт у дата-центрі De Novo зникло електроживлення. Виникла нештатна ситуація — один із магістральних автоматів аварійно тимчасово припинив подачу енергії на частину систем розподілу живлення. Як наслідок, зник доступ до хмарної інфраструктури", - повідомив він.
Дмитро Бахмацький також уточнив, що станом на ранок більшу частину сервісів вже відновлено, робота дата-центру стабілізується.
Нагадаємо, що під час збою фіксували проблеми у роботі банківської та цифрової систем. Зокрема, помилки показували користувачам терміналів «Пумб», мобільних додатків Monobank, «Дія», «Київ Цифровий», «Нова пошта» + Apple/Google Pay.