Telegram - головний засіб отримання інформації про актуальні події для українців (його читає загалом понад половина опитаних (52%). На другому місці - YouTube (32% дивляться постійно або часто), на третьому - Facebook (28%).
Про це свідчать результати опитування, проведені соціологічною групою «Рейтинг».
Повідомляється, що телемарафон «Єдині новини» і чати у Viber постійно або часто переглядають 25%.
Регулярне читання друкованих медіа — малопоширена практика: 84% ніколи не користуються газетами і журналами для отримання інформації.
Більшість українців також ніколи не отримує інформацію з радіо (75%), регіональних медіа (69%), регіональних онлайн-медіа (67%), міжнародних онлайн-медіа (66%).
Українці мало довіряють медіа загалом. Але відносно більше довіри - до Telegram-каналів (29%) і Youtube-каналів (24%).
Читайте також: 82% киян критично оцінили підготовку України до вторгнення в 2022 році