У мережі активно обговорюють новину про те, що до Києва з Херсона вперше за 14 років вирушила баржа з кавунами.
Про це пишуть користувачі соціальних мереж.
Відзначається, що на цей раз з Голої Пристані в столицю відправили 250 тонн кавунів, які будуть продаватися в одній з торгових мереж як акційні.
За словами капітана баржі Василя Придатко, це нестандартне перевезення вантажу. Кавуни везуть в спеціальних ящиках, в критому зверху просторі з можливістю провітрювання.
Попередньо вказується, що одна баржа може замінити близько 50 фур, що позначиться на ціні.
Відстань від міста відправлення в Переяслав-Хмельницький, що під Києвом, - 750 кілометрів. Доїхати до торгових мереж Києва кавуни повинні орієнтовно за 4,5 доби.
При цьому новину про поставку кавунів до Києва на баржах в своєму Twitteк розмістив і прем'єр-міністр України Володимир Гройсман. Зокрема, він зазначив, що це свідчить про відродження річкового флоту в Україні.
Тим часом, думки користувачів соціальних мереж розділилися. Частина громадян вважає, що запуск барж до Києва є серйозним досягненням, оскільки таким чином можна зберегти дороги. Частина - сміються з того, як помпезно представив цю новину Гройсман.
"Кажуть, баржа з кавунами через Пенсільванію буде плисти", - іронізує Олександр Воєйков.
Тим часом популярний блогер Sergey Naumovich пропонує уявити, як цими кавунами буде торгувати Гройсман.
"Терміново! Пірати захопили баржу з кавунами на Дніпрі в районі Новотягинки", - жартує про "цінний вантаж" Михайло Шилін.
"З півдня материкової України в Києві чекають цілу баржу кавунів. Начебто і не те, щоб новина, а все ж позитив. Стільки кавунів!" - пише "Крим.Реаліі".
У той же час багато користувачів мережі здивувалися тому, скільки шуму навколо події, яку важливою новиною начебто і не можна назвати.
Так, Денис Коломоєць пише, що не розуміє, чому всі так радіють.
"Тому що кавуни? Тому що Гройсман сказав? Ні, ясно, що вам хочеться, що б відразу відрапортували про відкриття тесловської gigafactory під Калушем і гіперлупу Київ-Одеса. Мені теж. Але поки - баржі. Яких повинні бути сотні і тисячі, щоб трохи розвантажити дороги і здешевити логістику. З чого смієтеся?" - зазначає він.
Антон Ходза дивується з того, як можна одночасно писати Ілону Маску і радіти баржі з кавунами.
"Здавалося б, прем'єр-міністр радіє відродженню річкового флоту, а за фактом рекламує поставку кавунів в "Сільпо" компанією Вадатурського... Можна піти далі і постити дисконтні купони на сайті Кабміну. Або баннерку повісити, як мінімум", - іронізує Катерина Рошук.
"Судячи з того, як боти і блогери відчайдушно захищають баржу з кавунами, їх зарплата за серпень поки пливе по Дніпру", - заявляє Михайло Ткач.
У свою чергу, "Укроп з вулиці Миру" пояснює, що ніякої "зради" проти барж немає: є обурення проти совкового пафосу.
Як повідомляв "Апостроф", раніше пранкери з РФ Володимир Кузнєцов (Вован) і Олексій Столяров (Лексус) подзвонили міністру енергетики США Ріку Перрі, представившись прем'єр-міністром України Володимиром Гройсманом.