3:15
Поки одні автоумільці перетворюють "Запорожці" на спорткари, інші намагаються з'ясувати, яка мінімальна ціна буде у раритетного авто.
Про це пише видання "Авто24".
Якщо взяти суху вагу ЗАЗ-968 за 800 кг, відняти вагу гуми, скла та пластику, то за "вухастий" можна виручити близько 3 600 грн (майже 130 доларів). Саме стільки вам заплатять на прийомі брухту чорного металу при ціні 4,5 грн за кіло "живої ваги" легковика.
Якщо потрібне авто на ходу, то ціна на такі ЗАЗи стартують з 5 000 грн (близько 200 доларів). Найчастіше це буде машина з вадами екстер'єру та однією-двома несправностями, які впливають на можливість рухатися, але які можна усунути протягом дня: не працюють гальма, потік гідропривід зчеплення, розрегульований карбюратор тощо.
За 8 000 грн можна знайти пристойний на вигляд "Запорожець" і як пишуть в оголошеннях, на впевненому ходу.
У сегменті до 10 000 грн цілком реально знайти екземпляр, близький до стану "в оригіналі" - в рідній фарбі, але з відчутним пробігом. Хоча по-справжньому музейний зразок, який не вимагає серйозного відновного ремонту і гідний потрапити в приватну колекцію, коштуватиме близько 30 тис. грн.
Водночас купувати старенький ЗАЗ-968 має сенс, якщо:
- машина потрібна для поїздок "по місцю" і в невеликому місті;
- водій не має особливих претензій щодо комфорту (умови для пасажирів прийнятні);
- водій має міцні слюсарні навички;
- не бракує часу для обслуговування та ремонтів.
Нагадаємо, "Апостроф" розповідав, що в Європі продавали раритетний "Запорожець" за 10 тисяч доларів.