RU  UA  EN

Понеділок, 25 листопада
  • НБУ:USD 41.05
  • НБУ:EUR 42.85
НБУ:USD  41.05
Суспільство

Новини

24 листопада

Всі новини

Як коньяк, з роками тільки краще: ТОП-10 машин, які з часом стали дорожчими

Експерти з реєстру історії автомобілів carVertical проаналізували ринок вживаних машин та підготували список з 10 автомобілів, які не варто продавати через значне зростання їх вартості.

Alfa Romeo GTV (1993-2004)

Фахівці Alfa Romeo з дизайну, які завжди віддавали перевагу сміливим і незвичайним рішенням, підтвердили свій дизайнерський підхід за допомогою Alfa Romeo GTV. Двигун, який став тузом у рукаві Alfa Romeo, є основним чинником істотного зростання ціни на Alfa Romeo GTV. Хоча, як і більшість італійських автомобілів, його вартість не зростає такими темпами, як у німецьких аналогів, сьогодні добре доглянуті приклади оцінюються у понад 30 000 євро.

Audi V8 (1988-1993)

На сьогоднішній день Audi A8 є широко визнаною технічною та інженерною вершиною бренду. Audi V8 не настільки приголомшливий, як BMW 7 серії або настільки престижний, як Mercedes-Benz S-класу, але він є важливим з інших причин. Audi V8 створив основу для сьогоднішньої компанії-виробника автомобілів високого класу та прямого конкурента як BMW, так і Mercedes-Benz. Більш того, Audi V8 набагато рідше інших аналогів, тому не дивно, що вартість цього елітного седана почала зростати.

BMW 540i (1992-1996)

Протягом десятиліть 5 серія була авангардом класу елітних седанів. Тим не менш, покоління E34 вдається зайняти золоту середину між значно старими та більш дорожчими E28 та E39, які все ще продовжують відчувати кризу середнього віку. Найприємніший аспект цієї моделі - це доступність; поки вартість BMW M5 зашкалює, 540i коштує набагато дешевше, але це триватиме недовго.

Jaguar XK8 (1996-2006)

Jaguar XK8, який дебютував на автомобільному ринку у 1990-х роках, був випущений в якості купе або кабріолета. Він пропонував різноманітні потужності двигуна та зручності для задоволення більшості власників XK. Будьте готові витратити щонайменше від 15 до 20 тисяч євро, наприклад, на доглянуту, добре доглянуту машину. Тим часом Jaguar XK-R, який є дуже популярним серед автолюбителів, коштує ще дорожче.

Land Rover Defender (серія I, серія II)

Land Rover не приховує, що перші покоління позашляховика Defender були розроблені як багатофункціональна практична покупка для тих, хто піклується про ферми. Сьогодні цінність серії I та серії II може здивувати багатьох. Наприклад, позашляховики, які бачили хороші й погані дні, коштують від 10 до 5000 євро.

Mercedes-Benz E300, E320, E420 (1992-1996)

Mercedes-Benz випустив у дорогу більше двох мільйонів автомобілів W124 за відносно довгий виробничий цикл. Деякі закінчили своє життя на сміттєзвалищі, але інші все ще подають ознаки життя. Ціна ретельно доглянутих моделей дорівнює цілому стану. Звичайно, найцінніші моделі W124 мали маркування 500E або E500 (залежно від року випуску). Однак, за кілька кроків донизу по сходах, E300, E320 та E420 мають потенціал стати грошовиками, за які боротимуться багато колекціонерів.

Saab 9000 CS Aero (1993-1997)

Ахіллесовою п’ятою Volvo завжди була модель Saab. Тут він надав пріоритет безпеці пасажирів, забезпечуючи при цьому чарівність і силу виняткових двигунів з турбонаддувом. Хоча Saab 9000 CS Aero - це, як можна припустити, досить рідкісний автомобіль у наші часи. Незважаючи на те, що Volvo не розкриває, скільки всього автомобілів було зроблено, ця конкретна модель може стати надійною інвестицією.

Toyota Land Cruiser (J80, J100)

Toyota завжди дозволяла своїм автомобілям та власникам говорити, і донині вони одностайно стверджують, що Toyota Land Cruiser - один з найкращих позашляховиків у світі. Широкий спектр цікавих функцій тепер дозволяє власникам позашляховиків J80 та J100 насолоджуватися надзвичайно високою залишковою вартістю. Навіть зразки, які бачили більшість найнебезпечніших та найвіддаленіших куточків світу, можуть досягати 40 000 євро.

Volkswagen Corrado VR6 (1991-1995)

За останні кілька десятиліть Volkswagen подарував людям безліч відмінних, але не завжди вартих похвали автомобілів. Винятком може бути лише Volkswagen Corrado VR6. Тоді Volkswagen Corrado не був настільки популярним, як Opel Calibra, але сьогодні це можна вважати перевагою. Вартість шестициліндрових версій останнім часом почала істотно зростати, і очікується, що ця тенденція збережеться.

Volvo 740 Turbo (1986-1990)

Ще у 1980-х роках Volvo 740 Turbo був доказом того, що татовий (або мамин) автомобіль, який викликає позіхання, міг бути таким самим швидким, як Porsche 924. Гнучкість Volvo 740 Turbo та здатність поєднувати практичність із захоплюючими характеристиками роблять його видатним прикладом автомобіля, який зростає у ціні. За прогнозами, цей процес продовжиться, особливо у найближчі роки.

Раніше "Апостроф" повідомляв топ-6 найбільш недорогих нових авто, які продають в Україні.