Під час дощу і негоди витрати палива автомобіля збільшуються. Це пов'язано з численними калюжами на дорогах. Через те, що вони створюють додатковий опір, для їзди потрібна більша кількість енергії.
Експерти показали це наочно на прикладі автомобіля Renault Duster з 1,3-літровим турбованим мотором і варіатором. Про це повідомив портал CAR RU.
Як стверджує виробник, за межами населених пунктів їхнє авто споживає 6 літрів бензину АІ-95. Однак на практиці таких показників можна досягти тільки на ідеальних дорогах з ідеальним асфальтом і з ідеальною погодою. При цьому швидкість не повинна перевищувати 80 км/год. Якщо ж її збільшити навіть на 10 км/ год, то витрата палива виросте на 1-2 л.
Провівши нехитрі розрахунки можна прийти до висновку, що при збільшенні швидкості до 120 км/год витрата палива звичайним кросовером може досягти показників великого позашляховика.
І це все стосується ідеальної сонячної погоди. Під час дощу, або ж трохи після нього, опір стає ще більш істотним. Під час їзди по калюжах перед колесами виникає водяний клин - хвиля, що утворюється перед передньою кромкою протектора, коли він відводить велику частину води в сторони.
Вплив цього ефекту чітко видно під час попадання ведучого колеса в калюжу. Спроби машини подолати водні вали і призводять до збільшення споживання палива.
Тому при їзді по великих калюжах швидкість потрібно трохи знижувати. В іншому випадку шина навіть може втратити зчеплення з асфальтом, що називається "аквапланування". Подібне може привести до аварії.
В результаті експерименту Duster з 1,3-літровим турбованим мотором на швидкості 90 км / год по мокрій дорозі став споживати близько 12-13 літрів. Таким чином, показник збільшився майже на третину.
Раніше ми також повідомляли, що 5 деталей авто потребують особливої перевірці при підготовці машини до сезону дощів і нічних заморозків.