Серйозним недоліком електрокарів, крім обмеженого запасу енергії та довгої зарядки, є дорогий ремонт.
Про це пише Autoportal.
Німецька фінансово-аналітична компанія Allianz проаналізувала дані за полісами на 2018-2020 рр. та з'ясувала, що страхові виплати КАСКО на електрокари в середньому на 10% більше, ніж на машини з ДВС. При цьому ремонт "зеленого" транспорту, який постраждав в ДТП, в реальності коштує дорожче в середньому на 30%.
Примітно, що гібриди обходяться страховим компаніям ще дорожче - виплати за такими випадками виявилися вище 50%.
Причина дорогого ремонту криється в батареї, ціна якої може досягати 20 тисяч євро. У той час як в електромобілів вони часто знаходяться в підлозі, у гібридів - встановлені ззаду та абсолютно незахищені при зіткненні.
Таким чином навіть легке зіткнення на дорозі може стати причиною ремонту або заміни акумулятора.
Ще одна "ахіллесова п'ята" електрокарів - проводка. Щури та миші небайдужі до кабелів, заміна яких може обійтися в пристойну суму. В середньому вартість комплекту кабелів для електромобілів складає близько 7 000 євро.
Раніше автоексперти назвали п'ятірку кращих електрокарів, які приваблюють швидкістю і запасом ходу.